کد خبر : 1948502 | 13 تیر 1402 ساعت 21:33 | 36.3K بازدید | 7 دیدگاه

با حضور پوچتینو: چلسی روی دور خوش‌شانسی

بعد از شروع به کار رسمی مائوریسیو پوچتینو در چلسی حضور کاملا آماده ریس جیمز و بن چیلول که فصل گذشته مدت‌ها مصدوم بودند در تمرینات این تیم، هواداران چلسی را خوشحال کرده است.

با حضور پوچتینو: چلسی روی دور خوش‌شانسی

به گزارش "ورزش سه"، با شروع به کار رسمی مائوریسیو پوچتینو او و بازیکنانش دو هفته زمان دارند تا اردوی پیش‌فصل را در مجموعه اختصاصی‌شان در کوبام آغاز کنند. آنها سپس برای تور تابستانی راهی آمریکا خواهند شد.

امروز هواداران چلسی که برای تماشای تمرین تیم‌شان زیر نظر پوچتینو در این مجموعه حضور یافته بودند با تماشای آمادگی بدنی کامل ریس جیمز و بن چلیول خوشحال شدند. این دو ستاره چلسی فصل گذشته مدت‌های طولانی به دلیل مصدومیت در اختیار تیم نبودند و بسیاری غیبت آنها را از عوامل مهم ناکامی آبی‌ها می‌دانستند.

1894316

چلسی برای اینکه فصل آینده مثل فصل گذشته با مشکل مصدومیت‌های پرتعداد مواجه نشود پزشک سابق تیم را بار دیگر به خدمت گرفته است. دکتر کریس هیوز بین بازیکنان چلسی از محبوبیت زیادی برخوردار است.

چلسی با سرمربی جدیدش بعد از دو هفته تمرین در مجموعه کوبام راهی آمریکا می‌شود. آبی‌های لندن در این تور تابستانی با رکسام، برایتون، نیوکسل و دورتموند دیدار خواهند کرد و سپس به لندن برمی‌گردند.

از دیگر بازیکنانی که امروز در تمرین چلسی حضور داشتند می‌توان به رحیم استرلینگ، تیاگو سیلوا، یان ماتسن، مارک کوکوریا، تروو چالوبا، سزار کاسادی و آندری سانتوس اشاره کرد.

1894317

دیدگاه‌ها