کد خبر : 1948504 | 14 تیر 1402 ساعت 05:00 | 13.9K بازدید | 8 دیدگاه

در جام جهانی حرف‌هایی برای گفتن داریم؛

کاپیتان نوجوانان: حیف، می‌توانستیم ژاپن را ببریم

کاپیتان تیم ملی فوتبال نوجوانان معتقد است این تیم می‌تواند در جام جهانی حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

کاپیتان نوجوانان: حیف، می‌توانستیم ژاپن را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نوجوانان ایران با هدایت حسین عبدی در مسابقات قهرمانی آسیا توانست تا مرحله نیمه نهایی صعود کند اما با وجود شکست برابر ژاپن در این مرحله، موفق شد جواز حضور در جام جهانی نوجوانان را به دست بیاورد.

عرفان درویش‌عالی در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد تیم ملی نوجوانان در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم دست پر از مسابقات برگردیم. سطح مسابقات خیلی بالا بود و همه تیم‌ها خوب کار کرده بودند و ما هم با برنامه‌هایی که داشتیم توانستیم به جمع چهار تیم برتر صعود کنیم.  

او در خصوص شکست سه بر صفر ایران مقابل ژاپن ادامه داد: این فوتبال است و بعضی وقت‌ها این نتایج پیش می‌آید. تیم حریف از اشتباهات ما استفاده کرد و ما نتوانستیم از اشتباهات ژاپنی‌ها سود ببریم. می‌توانستیم ژاپن را شکست دهیم چون دو، سه ماه پیش همین تیم را شکست دادیم. اگر از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده می‌کردیم، این بار هم می‌توانستیم شکست‌شان دهیم. اگر خودمان بودیم و تمرکز بیشتری داشتیم، نتیجه خوبی برایمان رقم می‌خورد.

1892440

کاپیتان تیم ملی نوجوانان درباره حضور در جام جهانی نوجوانان گفت: صددرصد تیم ما پتانسیل دارد در جام جهانی حرف برای گفتن داشته باشد، اما نیاز به حمایت و اردوهای بین المللی داریم تا یک شبیه سازی برای مسابقات جهانی داشته باشیم. ما برای جام ملت‌های آسیا اردوهای زیادی را پشت سر نگذاشتیم و مسابقات آسیایی شرایط تازه‌ای برای ما بود.

او درباره کار با حسین عبدی بیان کرد: او مربی با دانش و فوق‌العاده‌ای است. خیلی به ما کمک کرد و از نظر شخصیتی ما را به وضعیت بهتری برساند و بعد از این هم به همین صورت خواهد بود.

درویش‌عالی در رابطه با شرایط خودش بیان کرد: خدا را شکر وضعیت خوبی دارم. اکنون در فولاد بازی می‌کنم و امیدوارم در فصل پیش رو بتوانم برای تیمم در لیگ برتر بازی کنم. اگر به همه بچه‌های جوان بازی بدهند، می‌توانند بدرخشند و من هم می‌توانم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم و توانایی‌اش را دارم.

او درباره هدف و آینده‌اش گفت: تمام تلاشم این است که بتوانم در سن کم لژیونر شوم و در تیم‌های مطرح بازی کنم. امیدوارم در آینده این اتفاق رخ دهد.

دیدگاه‌ها