کد خبر : 1948518 | 13 تیر 1402 ساعت 22:44 | 35.8K بازدید | 3 دیدگاه

لیدزیونایتد با دنیل فارکه 4 ساله بست

رسمی: سرمربی آلمانی، مامور کامبک تیم محبوب انگلیسی

باشگاه لیدزیونایتد رسما از عقد قرارداد با دنیل فارکه، مربی 46 ساله آلمانی خبر داد.

رسمی: سرمربی آلمانی، مامور کامبک تیم محبوب انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، سقوط به چمپیونشیپ با قرار گرفتن در رتبه نوزدهم لیگ برتر به همکاری باشگاه لیدزیونایتد و سم آلاردایس خاتمه داد. این باشگاه قدیمی که انتظار سقوط به سطح دوم فوتبال انگلیس را نداشت برای جلب رضایت دوباره هوادارانش به دنبال بازگشت سریع به لیگ برتر است.

این باشگاه برای تحقق هدف یادشده دو گزینه را مدنظر داشت؛ پاتریک ویرا یکی از این گزینه‌ها بود که مذاکره با او به نتیجه نرسید اما دنیل فارکه، گزینه دوم لیدزی‌ها با آغوش باز پیشنهاد هدایت این تیم تازه سقوط کرده را قبول کرده و راهی انگلیس شد.

1894341

فارکه تا سال 2025 با بروسیا مونشن گلادباخ قرارداد داشت، اما بعد از پایان فصل با رتبه دهم به همکاری خود با این تیم بوندس لیگایی خاتمه داد. او که از سال 2017 تا 2021 سرمربی نوریچ بود امیدوار است در بازگشت به فوتبال انگلیس، پروژه کامبک زودهنگام لیدز به لیگ برتر را به سرانجام برساند.

باشگاه لیدزیونایتد دقایقی پیش در رسانه رسمی خود از عقد قرارداد 4 ساله با فارکه داد. این مربی 46 ساله آلمانی از روز گذشته بررسی امکانات باشگاه لیدز را آغاز و به‌زودی لیست بازیکنان موردنظر خود را نیز به مدیران باشگاه اعلام خواهد کرد.

دیدگاه‌ها