کد خبر : 1948553 | 14 تیر 1402 ساعت 08:30 | 24.7K بازدید | 5 دیدگاه

چیزی که مرا نکشد قوی‌ترم می‌کند؛

کی‌روش: داور پشه را می‌دید، فیل را نمی‌دید!

سرمربی تیم ملی قطر به شدت نسبت به داوری‌ها در رقابت‌های گلد کاپ آمریکا انتقاد کرد.

کی‌روش: داور پشه را می‌دید، فیل را نمی‌دید!

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که اکنون هدایت قطر را برعهده دارد و همراه با عنابی‌ها توانست در دیدار اخیرشان به برتری یک بر صفر مقابل مکزیک برسد و از مرحله گروهی گلد کاپ آمریکا به دور پلی‌آف راه پیدا کند، به انتقاد از داوری‌ها پرداخته و می‌گوید: من به عنوان یک مربی هیچ چیز در دست ندارم، اما آنچه که از داوران در طول این مسابقات شاهد بودیم، این بود که به تلاش بازیکنان و فداکاری‌هایی که انجام می‌دهند، بی‌توجه هستند و احترام نمی‌گذارند.

او ادامه داد: مهم این است که ما باید ادامه دهیم و من تاکید می‌کنم آنچه ما را نمی‌کشد، ما را قوی‌تر می‌کند و ما قوی هستیم و همیشه با جاه‌طلبی، ذهنیت و هدف پیروزی در تمام مسابقات، بازی خواهیم کرد، اما امیدوارم قبل از مرگ ببینم که برخی از مقامات یا داوران به شما توضیح می‌دهند، نه به من، که چرا آنها این تصمیمات را می‌گیرند و بر اساس چه چیزی سوت می‌زنند؟

کی‌روش اضافه کرد: ما سعی کردیم در مقابل جهان نشان دهیم که توانایی پیروزی و احترام بیشتری داریم، اما آنچه درباره داوری اتفاق افتاد غیر قابل قبول و غیرممکن است. داوران صحنه‌های واضح را ندیدند ولی اگر آنها دیدند، ما می‌خواهیم بدانیم چرا آنها چند اشتباه را نادیده گرفتند و ما را از حقی که داشتیم، محروم کردند.

1884704

سرمربی تیم ملی قطر یادآور شد: ما در غیاب بازیکنان با نفوذ مانند بسام الراوی و یوسف عبدالرزاق برای کسب پیروزی هزینه دادیم ولی متاسفانه برخی در جنگل پشه را می‌بینند، اما فیل‌ها را نمی‌بینند و این غیر طبیعی است.

کی‌روش تصریح کرد: ما در فوتبال انگلیس نیستیم، اما استاندارد فوتبال قطر باید در سراسر جهان شناخته شود. من می‌خواهم کسانی که یک مسابقه را برای ما تماشا انتخاب می‌کنند، بگویند «این قطر است و این سبک آنها است و این با گذشت زمان و کار و تلاش بیشتر در دوره آینده خواهد آمد.»

سرمربی تیم ملی قطر تاکید کرد: انتظار دارم که ما در مسابقات بعدی مسئولیت‌پذیر باشیم و طرفدارانمان به ما و عملکردی که به طور کلی انجام می‌دهیم افتخار کنند.

دیدگاه‌ها