کد خبر : 1948564 | 14 تیر 1402 ساعت 09:49 | 63.9K بازدید | 33 دیدگاه

آخرین فصل کارلتو در رئال

رسمی: آنچلوتی سرمربی برزیل از تابستان 2024

کارلو آنچلوتی برای اولین بار در دوران مربیگری خود هدایت یک تیم ملی را برعهده خواهد گرفت.

رسمی: آنچلوتی سرمربی برزیل از تابستان 2024

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد که کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی برزیل منصوب شده است.

او ابتدا قرارداد خود را با رئال مادرید به پایان خواهد رساند و در ژوئن 2024 برای کوپا آمریکا به "سلسائو" خواهد پیوست.

آنچلوتی 64 ساله برای اولین بار در دوران مربیگری خود هدایت یک تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت. او جایگزین تیته می‌شود که پس از شکست در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کرواسی در جام جهانی فوتبال 2022 قطر، این سمت را ترک کرد.

1894439

در حال حاضر، دینیز، سرمربی فلومیننزه، قرار است هدایت تیم ملی برزیل را در داشته باشد. رامون منزس، سرمربی تیم زیر 20 ساله‌های برزیل، پیش از او به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده بود.

دینیز 49 ساله وظیفه خود را در فلومیننزه حفظ خواهد کرد و تنها برای مسابقات مقدماتی جام جهانی به برزیل خواهد پیوست. سپس آنچلوتی هدایت این تیم در کوپا آمریکا 2024 و جام جهانی فوتبال 2026 را بر عهده خواهد گرفت.

این سرمربی ایتالیایی با بازیکنانی که قبلاً آن‌ها را هدایت کرده، مانند وینیسیوس جونیور، نیمار جونیور، رودریگو، ادر میلیتائو و سایرین دوباره همکاری خواهد داشت.

1894433

تاریخچه کارلو آنچلوتی
نزدیک‌ترین جایی که آنچلوتی به سرمربیگری تیم ملی رسید، بین سال‌های 1992 تا 1995 بود، زمانی که او دستیار آریگو ساکی، سرمربی افسانه‌ای ایتالیا بود.

آنچلوتی چرخه مربیگری خود را در باشگاه هایی مانند میلان، رئال مادرید، چلسی، پاری سن ژرمن سپری کرد.

او پس از دو دوره عالی، رئال مادرید را ترک خواهد کرد که در طی آن موفق شد لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری، جام باشگاه‌های جهان و عناوین مهم دیگر را به دست آورد.

آنچلوتی اکنون وظیفه دارد برزیل را به ششمین قهرمانی جام جهانی برساند، اتفاقی که اگر رخ بدهد، نام این مرد ایتالیایی به عنوان یکی از بهترین سرمربیان تاریخ نامش را ثبت کند.

دیدگاه‌ها