کد خبر : 1948586 | 14 تیر 1402 ساعت 11:10 | 70K بازدید | 34 دیدگاه

بازگشت آقای گل به جمع آبی‌ها

زوج سابق مجیدی، سرپرست استقلال شد

علی سامره به عنوان سرپرست باشگاه استقلال و جانشین بیژن طاهری انتخاب شد.

زوج سابق مجیدی، سرپرست استقلال شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند روز بحث و گمانه زنی پیرامون انتخاب سرپرست استقلال، سرانجام مدیریت باشگاه تصمیم گرفت تا برای فصل بعد، از علی سامره در این پست حساس استفاده کند. بازیکن سابق آبی ها و آقای گل لیگ آزادگان، حالا در سمت جدیدی به تیم خود بازگشته است.

پس از جدایی بیژن طاهری که در فصول اخیر و به عنوان سرپرست باشگاه استقلال روی نیمکت این تیم نشسته بود، حجت کریمی با دو گزینه اصلی آبی ها جهت تعیین جانشین طاهری وارد مذاکره شد.

رضا حسن زاده از مدافعان سابق استقلال و علی سامره گلزن پیشین این تیم، گزینه های مدیریت باشگاه برای انتخاب به عنوان سرپرست بودند که در نهایت و طی حکمی از سوی حجت کریمی، این پست به سامره رسید.

1894464

علی سامره که به مدت چهار سال برای استقلال به میدان رفت و زوج بازیکنانی نظیر فرهاد مجیدی در خط حمله آبی ها بود، در این مدت موفق به زدن 48 گل برای آبی پوشان شد. در فصل 79–80 که استقلال توانست قهرمانی آخرین دوره رقابت های لیگ آزادگان را از آن خود کند، سامره توانست عنوان آقای گلی را از آن خود کند.

سامره که در سال 2001 و به عنوان اولین بازیکن ایرانی توانست راهی رقابت های سری آ ایتالیا شود، حالا و در 45 سالگی، به عنوان یکی از جوان ترین سرپرست های باشگاه استقلال، این وظیفه مهم را برعهده گرفته است.

دیدگاه‌ها