کد خبر : 1948601 | 14 تیر 1402 ساعت 12:12 | 59.5K بازدید | 13 دیدگاه

وایت پارتی در میامی

امباپه با پیراهن سفید جشن گرفت (عکس)

جشن با تم سفید کیلیان امباپه در میامی آمریکا بازتاب خوبی در میان رئالی‌ها داشت و نظرات زیر پست او در اینستاگرام نیز این را نشان می دهد.

امباپه با پیراهن سفید جشن گرفت (عکس)

به گزراش "ورزش سه"، کیلیان امباپه دور از هیاهوی رسانه‌ها این روزها در میامی آمریکا تعطیلات تابستانی را سپری می‌کند در حالی که مادر و مدیر برنامه‌های او در پاریس مشغول چانه‌زنی به مدیران پی اس جی هستند. امباپه نمی‌خواهد بند تمدیدش را فعال کند و باشگاه به او گفته که یا تمدید یا رفتن در همین تابستان. برای فروش او نیز 200 میلیون یورو می‌خواهند در حالی که هدف امباپه ماندن در پی اس جی و جدایی در تابستان آینده است.

1894504

در اوج شایعات و گمانه‌زنی‌ها، امباپه شب گذشته در یک میهمانی بزرگ با حضور 350 نفر در میامی حاضر شد. جشنی با تم سفید با حضور خوانندگان و ورزشکاران بزرگ آمریکایی و دیگر کشورهای دنیا. 

امباپه در صفحه اینستاگرامش تصویری کنار جی زی منتشر کرد و نظرات زیر آن نیز جالب بود. او  پیراهن و شلوار یکدست سفید بر تن داشت و رئالی ها با نظراتی چون به رئال خوش آمدی و سفید مثل رئال، از این پست استقبال کردند.

1894505

تصاویر دیگری از امباپه کنار تام بریدی (بهترین بازیکن فوتبال آمریکایی تاریخ) و جوئل امبید (بسکتبالیست معروف) نیز در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

1894506

دیدگاه‌ها