کد خبر : 1948628 | 14 تیر 1402 ساعت 13:20 | 74.5K بازدید | 21 دیدگاه

پاسخ امیری به استوری وینگر سابق آبی‌ها

محبی 20 روز پیش با باشگاه روسی تمام کرده بود!

قائم مقام باشگاه استقلال در جمع هواداران این تیم امروز توضیحات مفصلی را درباره آخرین وضعیت محمد محبی ارائه کرد؛ او جزییات مذاکره با او را لو داد.

محبی 20 روز پیش با باشگاه روسی تمام کرده بود!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مواردی که باعث ناراحتی مسئولان استقلال شده، استوری اینستاگرامی است که محمد محبی درباره وضعیتش با استقلال منتشر کرد. محبی در این استوری طوری وانمود کرده بود که مسئولان استقلال پیگیر دریافت رضایت نامه او نبوده اند و همین امر موجب دلخوری مسئولان باشگاه شده است.

علی امیری که امروز در جمع هواداران استقلال حضور یافته بود، قبل از هر صحبتی با بیان ناراحتی اش از استوری محبی به طور کامل درباره وضعیت او توضیح داد.

قائم مقام باشگاه استقلال گفت: محبی دیروز استوری گذاشت و گفت باشگاه پیگیری نکرده و...

امیری در ادامه گوشی تلفنش را از جیب در آورد و مواردی را به هواداران نشان داد: شما ببینید این نامه اولی است که به سانتاکلارا زدیم، آقای کریمی نامه را زده است. این نامه دوم است و این نامه سوم... آقای ن چون در پرتغال حضور داشت را ما به عنوان نماینده استقلال معرفی کردیم و حضوری به باشگاه سانتاکلارا رفت. آنها گفتند نمی شود!

قائم مقام استقلال ادامه داد: در ایمیل اولی که به سانتاکلارا زده بودیم، گفتیم که 600 هزار دلار را پرداخت می‌کنیم و بازیکن برای ما می شود، اما چون در زمان فتح الله زاده حق انتقال قرضی با تاخیر پرداخت شد و مبلغی هم نشد و پرونده به CAS رفت، آن‌ها نمی پذیرند که الان کار را انجام بدهیم. ما حتی ایمیل یادآوری زدیم اما جواب ندادند.

امیری افزود: وقتی آقای ن به باشگاه سانتاکلارا رفت، به او گفتند که بازیکن 20 روز پیش با باشگاه روسی تمام کرده است! به هر حال آنها هم ناراحتند بابت اینکه پول قبلی در زمان مدیران قبلی و نه حجت کریمی پرداخت نشده است. الان تنها نفری که می‌تواند کمک کند، خود محبی است. چون آنها که نمی‌توانند به بازیکن بگویند زوری باید به پرسپولیس، استقلال یا تیم دیگری بروی.

قائم مقام استقلال در ادامه خطاب به هواداران استقلال افزود: آن‌ها موافقت کنند ما همین فردا 740 هزار یورو بخشی از آن هم برای مبلغ قبلی است را به حساب سانتاکلارا واریز می‌کنیم. من فکر می‌کنم محبی با این کار فرار رو به جلو می‌کند. او اگر می‌خواهد بیاید، باید محکم بایستد و بگوید من فقط به استقلال می روم. به زور که نمی تواند به باشگاه روسی برود. اصلا نماینده باشگاه سانتاکلارا گفته بود محبی خودش باشگاه روسی را معرفی کرده است.

دیدگاه‌ها