کد خبر : 1948630 | 14 تیر 1402 ساعت 13:15 | 21.9K بازدید | 5 دیدگاه

پی‌اس‌جی امباپه را تهدید کرد: 26 روز فرصت داری!

مدیران پاری سن ژرمن به کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، هشدار داده‌اند که اگر تا پایان جولای قراردادش را تمدید نکند، او را می‌فروشند.

پی‌اس‌جی امباپه را تهدید کرد: 26 روز فرصت داری!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه چند روز قبل به صورت رسمی اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن را ندارد و این آخرین فصل حضورش در پارک دو پرنس خواهد بود. 

مدیران پی اس جی به هیچ وجه از این تصمیم راضی و خوشحال نیستند و از همان ابتدا به این بازیکن اعلام کردند که اگر قراردادش را تمدید نکند، باید در همین تابستان از این باشگاه جدا شود چون آنها حاضر نیستند او را به صورت رایگان و پس از پایان قراردادش از دست بدهند. 

با این حال، این مهاجم فرانسوی در طول این مدت همیشه تاکید داشته که به هیچ وجه قصد ترک پی اس جی در این تابستان را ندارد و فصل بعد با پیراهن همین تیم به میدان خواهد رفت. 

1886782

حالا روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده که مدیران پی اس جی به امباپه هشدار داده‌اند که تنها تا 31 جولای فرصت دارد که قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و به آنها اطمینان خاطر بدهد که قصد ندارد در پایان فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد جدا شود. 

مدیران این باشگاه به او اعلام کرده‌اند که اگر تصمیمی جز تمدید قراردادش داشته باشد، بدون شک باید در پنجره نقل و انتقالاتی همین تابستان از پی اس جی جدا شود و آنها به دنبال فروش او خواهند بود. 

دیدگاه‌ها