کد خبر : 1948633 | 14 تیر 1402 ساعت 13:29 | 60K بازدید | 6 دیدگاه

امید بالای دانشگر برای فصل جدید

مدافع استقلالی سپاهان، قطر را هدف قرار داد!

محمد دانشگر که در سال‌های اخیر فرم خوبی در فوتبال ایران داشته، یکی از مدعیان حضور در جام ملت‌هاست.

مدافع استقلالی سپاهان، قطر را هدف قرار داد!

به گزارش "ورزش سه"، نام محمد دانشگر را می توان به عنوان یکی از قدرنادیده ترین مدافعان سال های اخیر فوتبال ایران ثبت کرد. مدافعی که در دو سال آخر حضور در استقلال و به خصوص فصل منجر به قهرمانی، یکی از عوامل اصلی در ثبت رکورد بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر بود.

او در 23 مسابقه برای استقلال به میدان رفت که بیست مورد آن حضور در ترکیب ابتدایی بود و نکته جالب اینکه استقلال در شانزده دیداری که دانشگر در زمین حضور داشت، دروازه اش بسته ماند و موفق به ثبت کلین شیت شد.

دانشگر فصل قبل نیز 26 بار برای سپاهان بازی کرد که با ثبت 12 کلین شیت همراه شد و عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش داشت و همین مسائل سبب شد تا امیر قلعه نویی این بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

1894552

دانشگر در مینی کمپ تیم ملی برای اولین مرتبه شانس حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کرد و این فرصت به او داده شد تا 29 سالگی پس از پشت سر گذاشتن یک فصل بسیار خوب با سپاهان، ملی پوش شود.

هر چند که نام دانشگر در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافا قرار نگرفت اما او امید خود برای دعوت دوباره و قرار گرفتن در لیست امیر قلعه نویی را از دست نداده و می خواهد یکی از مسافرین تیم ملی در جام ملت های 2023 قطر باشد.

باید دید که مدافع سپاهان تا چه اندازه می تواند نظر مثبت کادرفنی تیم ملی را به دست بیاورد و در نهایت او را در قطر خواهیم دید یا خیر. یک فصل تعیین کننده پیش روی مدافع سپاهان قرار دارد.

دیدگاه‌ها