کد خبر : 1948647 | 14 تیر 1402 ساعت 13:58 | 49.1K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره جنجالی آرژانتین: دیگر مسی نخواهیم داشت

امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان پر حاشیه آرژانتینی، معتقد است که هیچ بازیکنی دیگر نمی‌تواند در حد و اندازه‌های لیونل مسی باشد.

ستاره جنجالی آرژانتین: دیگر مسی نخواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، مارتینز یکی از پر حاشیه‌ترین بازیکنان حاضر در جام جهانی 2022 قطر بود که با حرکاتش جنجال بسیاری را برای تیم ملی آرژانتین ایجاد کرد. 

اظهارات او درباره کیلیان امباپه و رفتارهایی که پس از قهرمانی در جشن این تیم در آرژانتین در کنار مسی داشت، حتی باعث خشم مردم فرانسه شد و دردسرهایی را برای این ستاره پاری سن ژرمن ایجاد کرد. 

با این حال، همه از علاقه قلبی او به مسی و احترامی که برای کاپیتان تیم ملی کشورش قائل است باخبر هستند و او یک بار دیگر این علاقه را با اظهاراتی که پس از حضورش در هند به زبان آورد نشان داد. 

1878633

مارتینز در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. دیگر هیچ بازیکنی مانند مسی در آینده فوتبال نخواهیم داشت. رسیدن به او کار بسیار دشواری است.»

او همچنین درباره افتخاراتش به همراه تیم ملی آرژانتین گفت: «وقتی در دروازه می‌ایستم، فکر می‌کنم که می‌توانم بهترین باشم. ما قهرمان کوپه آمه‌ریکا شدیم، در فینالیسما برابر ایتالیا به پیروزی رسیدیم و جام جهانی را به دست آوردیم. ما تمامی افتخارات را کسب کردیم. حالا به دنبال قهرمانی دوباره در کوپا آمه‌ریکا هستیم و امیدواریم که در جام جهانی بعدی هم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.»

دیدگاه‌ها