کد خبر : 1948648 | 14 تیر 1402 ساعت 14:00 | 36.9K بازدید | 3 دیدگاه

پست مرموز ستاره یونایتد در اینستاگرام

فرد، هافبک منچستریونایتد با پست عجیبی که روی اینستاگرام گذاشت، به طور ضمنی تایید کرد که از اولدترافورد به لندن خواهد رفت.

پست مرموز ستاره یونایتد در اینستاگرام

به گزارش "ورزش سه"، شایعات متعددی پیرامون این هافبک برزیلی وجود دارد و گفته می‌شود او به تیم دیگری نقل مکان خواهد کرد. از قرارداد فرد با یونایتد یک سال دیگر باقی مانده و اگر امسال او را نفروشند، تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد خواهد رفت.

از چند باشگاه به عنوان مقصد احتمالی ستاره سابق شاختار دونتسک یاد می‌شود. ژوزه مورینیو، مربی سابق فرد در یونایتد، از مشتریان او است و گفته می‌شود دوست دارد این بازیکن را به رم ببرد تا برای او بازی کند.

فولام نیز مشتاق است تا او را برای تقویت خط میانی خود به خدمت بگیرد. فرد در حال گفتگو با مارکو سیلوا، مربی فولام دیده شده و همین مساله شایعه پیوستن او به این باشگاه لندنی را تقویت کرده است.

البته آخرین پستی که فرد روی شبکه‌های اجتماعی گذاشته نیز نشان می‌دهد که او احتمالا تصمیم نهایی خود را گرفته است. ستاره شیاطین سرخ یک عکس از خیابانی در لندن را روی اینستاگرامش استوری کرد و بالای آن درشت نوشت، "لندن"، بدون اینکه توضیح اضافه‌ای بر آن بنویسد.  

1894567

به این ترتیب، احتمالا او قرار است از فصل آینده به فولام برود و پیراهن این تیم را به تن کند.

گفته می‌شود یونایتد برای فروش این بازیکن 30 ساله 20 میلیون پوند می‌خواهد. فرد در سال 2018 به یونایتد ملحق شد و در این مدت 213 بازی برای تیم انجام داد. او از زمان ورود اریک تن‌هاخ مهره کلیدی برای این مربی هلندی بوده و در 35 تا از 38 بازی یونایتد در لیگ برتر فصل قبل به زمین رفت.

دیدگاه‌ها