کد خبر : 1948655 | 14 تیر 1402 ساعت 14:25 | 68.3K بازدید | 5 دیدگاه

سی میلیارد هزینه انتقال پدیده لیگ

استقلال و چالش بزرگ انتقال مدافع جوان

مدافع جوان میانی و یکی از پدیده‌های لیگ فصل گذشته مورد توجه استقلال قرار دارد اما آنطور که معاون ورزشی استقلال می‌گوید سر راه این انتقال موانعی وجود دارد.

استقلال و چالش بزرگ انتقال مدافع جوان

به گزارش "ورزش سه" بهرام امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال در هیاهوی انتقال بیرانوند درباره انتقال مدافع جوان پیکان به این تیم با قطعیت صحبت نکرد. سامان فلاح مدافع تیم پیکان که به تیم ملی هم دعوت شد فصل گذشته یکی از بهترین جوان‌های لیگ برتر بود و در نقل و انتقالات چند مشتری دست به نقد پیدا کرد. 

موضوع اما اینست که سامان فلاح دو فصل دیگر با پیکان قرارداد دارد و همین باعث شده که انتقال به تیم دیگر منوط به رضایت باشگاه مبدا و پرداخت مبلغ مورد نظر آن‌ها باشد. امیری درباره فلاح گفت:" 30 میلیارد خواسته اند. ما باید چکار کنیم؟" مشخص نیست مبلغی که امیری می‌گوید چیزی است که بازیکن از استقلال طلب کرده یا پولی است که باید برای آزادسازی فلاح بپردازند. با اینحال هرچه هست این مدافع برای پیوستن به استقلال باید رضایتنامه اش را بگیرد و به نظر این اتفاق به راحتی و بدون پرداخت مبلغی قابل توجه امکان پذیر نباشد. 

این مدافع 22 ساله فصل گذشته در بیست و دو بازی برای پیکان به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند. او عضو ثابت تیم زیر23 ایران هم هست.

دیدگاه‌ها