کد خبر : 1948673 | 14 تیر 1402 ساعت 15:25 | 27.3K بازدید | 2 دیدگاه

گالان در مراسم معارفه

پیشنهاد اتلتیکو که رسید، دیگر فکر نکردم

خاوی گالان رویای پیوستن به اتلتیکو را داشت و زمانی که پیشنهاد این باشگاه رسید، درنگ نکرد.

پیشنهاد اتلتیکو که رسید، دیگر فکر نکردم

 به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش باشگاه اتلتیکو مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد خاوی گالان، دفاع چپ اسپانیایی را از باشگاه سلتاویگو به خدمت گرفته است.

1894598

گالان با حضور در باشگاه روخی‌بلانکو در تست‌های پزشکی شرکت کرد و سپس قراردادی امضا کرد که تا ژوئن 2026 اعتبار دارد. جذب این مدافع برای اتلتیکو پنج میلیون یورو هزینه داشت. این مبلغ شامل هزینه اصلی و بندهای الحاقی می‌شود.

1894597

مراسم معارفه این بازیکن امروز در باشگاه اتلتیکو برگزار شد و گالان که بسیار خوشحال بود، گفت: «برای من، حضور در اینجا با خانواده‌ام رویایی است که به حقیقت پیوسته و برای حضور در کنار هم‌تیمی‌هایم بی‌تابم. برای رسیدن به چنین روزی و پیوستن به اتلتیکو سخت جنگیده‌ام و همیشه این یکی از آرزوهای من بود.»

1894596

گالان ادامه داد: «من آمده‌ام تا انرژی، تعهد و همه توانم را برای باشگاه بگذارم. رقابت شدید در تیم باعث می‌شود به اهدافمان برسیم. من مشتاق دیدار با سیمئونه و هم‌تیمی‌هایم هستم. اتلتیکو باشگاهی بزرگ با یکی از بهترین مربیان دنیاست. وقتی پیشنهاد اتلتیکو رسید، دیگر فکر نکردم.»

او در مورد دفاع پنج نفره اتلتیکو گفت: «ما تقریباً در سلتا هم بیشتر با دفاع پنج نفره بازی می‌کردیم و کاملاً با هر دو سیستم تطبیق دارم.»

دیدگاه‌ها