کد خبر : 1948703 | 14 تیر 1402 ساعت 17:53 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

تمجید جالب AFC از بخش اجتماعی فدراسیون ایران

در نشست آنلاین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران ضمن ابلاغ استراتژی جدید «مسئولیت اجتماعی» از ایده‌های ایران استقبال شد.

تمجید جالب AFC از بخش اجتماعی فدراسیون ایران

به گزارش "ورزش سه"، در این نشست احسان محمدی رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این کمیته و دپارتمان در فصل گذشته فوتبال، به پرسش‌های نمایندگان AFC پاسخ داد.

محمدی گفت: فدراسیون فوتبال علاوه بر عملیاتی کردن استراتژی مسئولیت اجتماعی کنفدراسیون فوتبال آسیا، با حمایت دبیرکل و خانواده فوتبال تلاش دارد در فصل آتی علاوه بر اقدامات فرهنگی متناسب با مناسبت‌های ملی و مذهبی کشور، در حوزه کاهش تصادفات رانندگی، ترویج تغذیه سالم، حمایت از توسعه فوتبال بانوان، زمینه‌سازی برای حضور افراد توانجو (معلول، نابینا و ناشنوا) در ورزشگاه‌ها و ... قدم بردارد.

1894702

نمایندگان AFC ضمن تمجید و استقبال از ایده‌های مطرح شده در این نشست عنوان کردند ایران می‌تواند با انجام این اقدامات به عنوان یک فدراسیون پیشرو و الگو در حوزه مسئولیت اجتماعی برای سایر کشورها عمل کند.

چهار حوزه مراقبت از کودکان فعال در فوتبال (safeguarding)، محیط‌زیست، ایمنی و سلامت و مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی به عنوان راهبردهای اصلی مورد انتظار AFC از فوتبال ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی اعلام شدند.

دیدگاه‌ها