کد خبر : 1948708 | 14 تیر 1402 ساعت 18:02 | 46.3K بازدید | 9 دیدگاه

طعنه ریس جیمز به یونایتدها:

قلب خرید جدید یونایتد همیشه آبی است!

ریس جیمز، ستاره چلسی، در پیام خداحافظی احساسی‌اش برای میسون مونت به هواداران منچستریونایتد طعنه زد.

قلب خرید جدید یونایتد همیشه آبی است!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز صبح از اولین خرید تابستانی‌اش میسون مونت رونمایی کرد. ستاره سابق چلسی که با قراردادی 60 میلیون پوندی راهی اولدترافورد شد.

میسون مونت محصول آکادمی چلسی بود و 18 سال در این باشگاه حضور داشت. به همین خاطر بود که جدایی او و پیوستنش به یونایتد هواداران باشگاه آبی لندن را عصبانی کرده بود.

1894680

ریس جیمز هم مثل میسون مونت سال‌ها در چلسی حضور داشته و در این باشگاه بزرگ شده است. مدافع انگلیسی چلسی برای خداحافظی با میسون مونت تصویری قدیمی منتشر کرد که او را در سال‌های کودکی در کنار مونت و همچنین دکلان رایس در چلسی نشان می‌دهد.

جیمز در کنار این تصویر متنی احساسی برای خداحافظی با میسون مونت منتشر کرد و البته در آن به هواداران یونایتد طعنه زد. دفاع راست چلسی در این متن که در اینستاگرام او منتشر شده نوشت: "تو را از شش سالگی می‌شناسم برادر. ما با هم بزرگ شدیم و در مسیری مثل هم حرکت کردیم و به تیم اول باشگاه راه یافتیم. در آن سال‌ها این برایمان غیرممکن به نظر می‌رسید. مفتخرم که امروز می‌توانم بگویم در کنار تو به این موفقیت رسیده‌ام."

1894679

دفاع راست چلسی در ادامه نوشت: "ما بهترین سال‌های فوتبال‌مان را کنار هم گذراندیم و من این را هرگز فراموش نخواهم کرد. خداحافظی کردن تلخ است. برای تو هیچ آرزویی جز شادی و سلامت ندارم و امیدوارم در ماجراجویی جدیدت موفق باشی. قلب تو همیشه آبی خواهد بود."

جمله آخر متن احساسی ریس جیمز که خطاب به مونت نوشت قلب او همیشه آبی خواهد بود در انگلیس مورد توجه قرار گرفته است. هواداران یونایتد حالا دیگر شکی ندارند که یک هوادار سفت و سخت چلسی را به خدمت گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها