کد خبر : 1948710 | 14 تیر 1402 ساعت 18:18 | 36.4K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی: آقای قابل اعتماد اینتر تا 2028 تمدید کرد

باشگاه اینتر رسما اعلام کرد قرارداد مدافع خود الساندرو باستونی را تا سال 2028 تمدید کرده است.

رسمی: آقای قابل اعتماد اینتر تا 2028 تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینترمیلان لحظاتی پیش در سایت رسمی باشگاه اعلام کرد با الساندرو باستونی، دفاع وسط ایتالیایی ملی‌پوش این تیم، به توافق رسیده و قراردادش را به مدت 4 سال تمدید کرده است.

این مدافع 24ساله به موجب این تمدید قرارداد تا تابستان 2028 بازیکن نراتزوری خواهد بود. قرارداد پیشین او ژوئن سال آینده به پایان می‌رسید. اینتر در بیانیه خود به مناسبت رسمی شدن تمدید باستونی اعلام کرد که از چند ماه پیش توافق با باستونی را یکی از اولویت‌های خود می‌دانست.

1894689

در گذشته شایعاتی درباره ابراز تمایل باشگاه‌های بزرگی مثل منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و یوونتوس به جذب این مدافع ایتالیایی اینتر منتشر شده بود.

باستونی در چهار فصل گذشته خود را به عنوان یکی از برجسته‌ترین بازیکنان اینتر مطرح کرده است. او که پیش از اینتر در پارما و آتالانتا بازی کرده بود در فصل 20-2019 در دوران سرمربی‌گری آنتونیو کونته در اینتر خودش را به عنوان یکی از ستاره‌های مهم تیم مطرح کرد و این در حالی بود که در آن زمان تنها 19 سال سن داشت.

او در فصل دوم حضورش در نراتزوری یکی از بازیکنان مهم تیم کونته بود که در آن سال سری آ را فتح کرد. اهمیت باستونی در دوران مربی‌گری سیمونه اینزاگی هم ادامه پیدا کرد. فصل گذشته اینزاگی او را در 47 بازی در رقابت‌های مختلف به میدان فرستاد.

دیدگاه‌ها