کد خبر : 1948748 | 14 تیر 1402 ساعت 21:06 | 35K بازدید | 7 دیدگاه

در یک‌قدمی رئال: جدایی مسی ترکیه از فنرباغچه

علی کوچ، رئیس باشگاه فنرباغچه، اعلام کرد بعد از صحبت‌هایی که با آردا گولر داشته، این پدیده ترکیه خواهان ترک فنرباغچه است.

در یک‌قدمی رئال: جدایی مسی ترکیه از فنرباغچه

به گزارش "ورزش سه"، علی کوچ، رئیس باشگاه فنرباغچه، امروز در مراسم امضای قرارداد سرمربی جدید این تیم، اسماعیل کارتال، در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره آردا گولر صحبت کرد. پدیده فوتبال ترکیه که بحث انتقال او به یکی از غول‌های فوتبال اسپانیا، رئال مادرید و بارسلونا، داغ است.

رئیس باشگاه فنرباغچه در این باره به خبرنگاران گفت: "میلیون‌ها هوادار فنرباغچه آردا را دوست داشتند و حمایتش کردند. حتی وقتی برای بازی‌های خارج از خانه به دیگر شهرها می‌رفتیم مشخص بود که آردا چقدر محبوب است. بنابراین لازم است که واقعیت را با میلیون‌ها هوادارمان در میان بگذاریم. دانستن واقعیت حق آنهاست. اینکه بزرگترین باشگاه‌های دنیا اینطور آردا را می‌خواهند باعث غرور و افتخار فوتبال ترکیه است. آردا هر تصمیمی بگیرد برای ما مهم نیست. جوان‌های زیادی را روانه خارج از کشور کردیم که همه در نهایت برمی‌گردند. امیدوارم همه چیز به نفع آردا باشد".

1894748

علی کوچ در ادامه درباره آینده آردا در فنرباغچه صحبت کرد و گفت: "به صراحت می‌گویم که آردا نمی‌خواهد در فنرباغچه بماند. ما پیشنهادهایی دادیم تا او را در تیم‌مان نگه داریم، ولی باید به تصمیم آردا احترام گذاشت. در روزهای آینده جزئیات را اعلام خواهم کرد. ولی بدانید که آردا فصل آینده در فنرباغچه نخواهد بود".

دیدگاه‌ها