کد خبر : 1948753 | 14 تیر 1402 ساعت 21:39 | 28.1K بازدید | 6 دیدگاه

پاتک تاتنهام به بایرن: هر چه بخواهی پول می‌دهیم هری!

روزنامه گاردین در گزارشی مدعی شد باشگاه تاتنهام پیشنهادی بزرگ به هری کین ارائه کرده تا او را از انتقال به بایرن مونیخ منصرف کند.

پاتک تاتنهام به بایرن: هر چه بخواهی پول می‌دهیم هری!

به گزارش "ورزش سه"،  منچستریونایتد و بایرن مونیخ امسال تابستان در تلاشند تا هری کین، کاپیتان گلزن تاتنهام را به خدمت بگیرند. درحالی‌که در روزهای اخیر به نظر می‌رسد کین به بایرن مونیخ بسیار نزدیک شده است، گزارش یک رسانه انگلیسی می‌گوید تاتنهام برای راضی کردن ستاره بزرگش دست به اقدامی جدید زده است.

روزنامه گاردین در گزارشی اختصاصی مدعی شد تاتنهام پیشنهاد جدیدی به هری کین ارائه داده که بر اساس آن دستمزد او به مراتب بیشتر از دستمزد فعلی می‌شود. باشگاه انگلیسی امیدوار است با این پیشنهاد هری کین را از انتقال به بایرن منصرف کند.

دنیل لوی، رئیس تاتنهام، در مذاکره با بایرن مونیخ موضعی سرسخت اتخاذ کرده و این در حالی است که قرارداد فعلی هری کین با این باشگاه تابستان آینده به پایان می‌رسد.

1894763

گفته می‌شود دستمزد فعلی هری کین در تاتنهام چیزی در حدود هفته‌ای 200هزار پوند است. اما گاردین مدعی است در پیشنهاد جدید تاتنهام مبلغ دستمزد او چند برابر شده و ابعادی نجومی پیدا کرده است.

1894765

هنوز مشخص نیست واکنش هری کین به پیشنهاد جدید تاتنهام چه بوده است. در شروع تابستان منچستریونایتد اولین باشگاهی بود که برای خرید ستاره انگلیسی با تاتنهام تماس گرفت، ولی بعد از اطلاع از مبلغ مدنظر تاتنهام کنار کشید. بعد از آن بود که پای بایرن مونیخ به مذاکره با دنیل لوی باز شد. باواریایی‌ها تا کنون چند پیشنهاد به تاتنهام ارائه کرده‌اند که گفته می‌شود آخرین پیشنهاد آنها چیزی نزدیک به 90 میلیون یورو بوده است.

دیدگاه‌ها