کد خبر : 1948758 | 14 تیر 1402 ساعت 21:58 | 21.6K بازدید | 3 دیدگاه

برای تست پزشکی ستاره کره‌: بایرن به سئول دکتر فرستاد

رسانه‌های آلمانی اعلام کردند پزشکان بایرن مونیخ به کره جنوبی رسیده‌اند و فردا در این کشور از کیم مین جائه تست پزشکی می‌گیرند.

برای تست پزشکی ستاره کره‌: بایرن به سئول دکتر فرستاد

به گزارش "ورزش سه"،  شبکه اسکای آلمان اعلام کرد پزشکان باشگاه بایرن مونیخ با پروازی راهی کره جنوبی شده و در حال حاضر در شهر سئول حضور دارند.

پزشکان بایرن مونیخ قرار است فردا در کره جنوبی از کیم مین جائه، مدافع ملی‌پوش کره‌ای باشگاه ناپولی، تست‌های پزشکی بگیرند. انتقال او به بایرن قطعی شده و بعد از این تست‌های پزشکی ستاره کره‌ای به آلمان خواهد رفت تا قراردادش را امضا کند.

1894780

کیم مین جائه در حال حاضر سربازی‌اش را در کره پشت سر می‌گذارد و اسکای آلمان می‌گوید سربازی جائه فردا به پایان می‌رسد و او می‌تواند به همراه پزشکان بایرن مونیخ در پایتخت کره تست‌های پزشکی را انجام بدهد. بعد از آن هم سفر او به آلمان برای امضای قرارداد بدون مشکل خواهد بود.

به محض پایان موفق تست‌های پزشکی بایرن مونیخ اقدام به فعال‌سازی بند فسخ این مدافع کره‌ای خواهد کرد. ارزش بند فسخ او 50 میلیون یورو است که توسط بایرن به ناپولی پرداخت خواهد شد. مین جائه سپس با حضور در شهر مونیخ قراردادی پنج ساله با بایرن امضا می‌کند. دستمزد او 12 میلیون یورو در سال اعلام شده است.

کیم مین جائه تابستان سال گذشته با قراردادی 18 میلیون یورویی به ناپولی پیوست و در فصلی که این تیم با اقتدار قهرمان سری آ شد نقش مهمی در استواری خط دفاعی ناپولی داشت. به نظر می‌رسد مین جائه در بایرن جای خالی لوکاس هرناندز را پر خواهد کرد که انتقال او به پی‌اس‌جی تقریبا قطعی شده است.

دیدگاه‌ها