کد خبر : 1948773 | 15 تیر 1402 ساعت 06:10 | 106.8K بازدید | 8 دیدگاه

هری کین و بایرن مونیخ، نزدیک‌تر از همیشه

اولین بمب تابستانی بوندس‌لیگا آماده انفجار

رسانه‌های فوتبال آلمان مدعی شدند که بایرن مونیخ بیش از هر زمان دیگری به جذب هری کین نزدیک شده است.

اولین بمب تابستانی بوندس‌لیگا آماده انفجار

به گزارش "ورزش سه"، هنوز یک فصل از قرارداد هری کین با تاتنهام باقی مانده است. با این وجود باشگاه بایرن مونیخ تلاش گسترده‌ای برای جذب این بازیکن آغاز کرده و به نظر می‌رسد تا رسیدن به هدف نهایی دست از تلاش نکشد.

گاردین امروز صبح از پیشنهاد افزایش چند برابری دستمزد 200 هزار پوندی کین به عنوان تلاش بزرگ تاتنهام برای حفظ این ستاره یاد کرد. اگر ادعای جدید رسانه‌های آلمانی درست باشد این تلاش باشگاه انگلیسی شبیه تیری در تاریکی خواهد بود.

چند منبع موثق خبری در فوتبال آلمان مدعی شدند که مذاکرات باشگاه بایرن مونیخ برای جذب هری کین در مسیر بسیار خوبی پیش می‌رود و اگر هفته گذشته در این مورد خوش‌بینی وجود داشت اکنون شرایط به قدری پیشرفت کرده که می‌توان همه چیز را بهتر از قبل دانسته و منتظر خبرهای بزرگ بود.

1894818

کسلر فیلیپ و مانو بونکه، دو خبرنگار آلمانی حوزه باشگاه بایرن مونیخ نیز از متقاعد شدن هری کین برای بازی در آلمان خبر دادند. به ادعای آنها اگر باشگاه بایرن مونیخ بتواند خواسته‌های مهاجم انگلیسی را محقق کند، انتقال کاپیتان تاتنهام به مونیخ نهایی خواهد شد.

به این ترتیب فوتبال‌دوستان آلمانی باید خود را آماده انفجار اولین بمب تابستانی کنند. تا این لحظه بزرگترین اتفاق نقل و انتقالاتی در بوندس لیگا، انتقال جود بلینگام از دورتموند به رئال مادرید است و حضور ستاره‌ای چون کین می‌تواند اتفاق مهمی را رقم بزند.

دیدگاه‌ها