کد خبر : 1948829 | 15 تیر 1402 ساعت 11:01 | 55.2K بازدید | 14 دیدگاه

زنگ خطر برای بارسا: مدیر النصر در بارسلون است!

احمد الغامدی، مدیرعامل باشگاه النصر عربستان، شخصا به بارسلون سفر کرده تا جلسات متعددی را در مورد نقل و انتقالات انجام دهد.

زنگ خطر برای بارسا: مدیر النصر در بارسلون است!

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال عربستان تصمیم گرفته که مرزهای دنیای فوتبال را بشکند و از طریق اقدام برای جذب ستاره‌های بزرگی که در فوتبال اروپا بازی می‌کنند، به دنبال تقویت لیگ خود و معرفی خود به عنوان یک کشور مطرح فوتبال در جهان است.

بر اساس تایید چند منبع سعودی، به دنبال برنامه ریزی عملیات جدید، احمد الغامدی، مدیرعامل النصر تصمیم گرفت به بارسلون سفر کند تا چندین جلسه مهم در خصوص نقل و انتقالات انجام دهد‌.

طبق گزارش موندودیپورتیوو، یکی از نام هایی که می‌تواند سفر الغامدی را در اولویت قرار دهد، فرانک کسیه است. در هفته‌های اخیر صحبت‌هایی در مورد علاقه عربستان به هافبک ساحلی عاج از باشگاه بارسلونا شنیده شده بود.

1894887

با داشتن قرارداد به عنوان بازیکن بارسا، جدایی فرضی کسیه تنها از طریق پرداخت یک مبلغ کم از النصر به بارسا صورت می‌گیرد و الغامدی شخصاً برای این موضوع با بارسلونا صحبت می‌کند. حال باید دید آیا در نهایت کسیه تنها دلیل سفر مدیر ارشد باشگاه عربستانی است یا برعکس او نام‌ یا نام‌های دیگری در ذهن دارد.

لازم به یادآوری است که در گذشته برخی از بازیکنان بارسا مانند سرجی روبرتو یا رافینیا به پیشنهادات احتمالی تیم‌های عربستانی مرتبط بوده‌اند.

دیدگاه‌ها