کد خبر : 1948830 | 15 تیر 1402 ساعت 10:57 | 26.8K بازدید | 30 دیدگاه

کابوس یونایتد: خبری از خرید فوق ستاره نیست

منچستریونایتد به دلیل شرایط مالی و قوانین خاص در نظر گرفته شده در فرپلی مالی با بودجه محدودی برای خرید روبرو است.

کابوس یونایتد: خبری از خرید فوق ستاره نیست

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بسیاری از باشگاه‎‌های لیگ برتری از جمله آرسنال در حال پرداخت هزینه‌های هنگفت و جذب ستاره‌ها هستند، شرایط برای منچستریونایتد کاملا متفاوت است. 

اریک تن‌هاخ امیدوار بود که با پرداخت هزینه‌ای قابل توجه بتواند بازیکنان مدنظرش را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد تا تیمش را در جمع مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر در فصل آینده حفظ کند اما چنین کاری عملا ممکن نیست. 

روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که شیاطین سرخ تنها 130 میلیون یورو بودجه برای جذب بازیکنان جدید در این تابستان دارند و این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت تن‌هاخ شده است. 

1883095

این محدودیت به دلیل قوانین مالی اعمال شده از سوی لیگ برتر انگلیس است که به آنها اجازه پرداخت هزینه گزاف برای جذب فوق ستاره‌ها با توجه به شرایط مالی این باشگاه را نمی‌دهد. 

تنها راه فرار یونایتد این است که بتواند بازیکنانش را با مبلغی خوب به فروش برساند، کاری که چلسی نشان داد مهارت خاصی در آن دارد اما آنها هنوز موفق به انجام این کار هم نشده‌اند و به نظر می‌رسد که رقابت با دیگر تیم‌های مدعی لیگ برتر در فصل آینده برای تن‎‌هاخ کمی دشوارتر باشد.

دیدگاه‌ها