کد خبر : 1948841 | 15 تیر 1402 ساعت 12:01 | 34.9K بازدید | 3 دیدگاه

پیام شوکه‌کننده دورتموند به ستاره بدشانس یونایتد

بروسیا دورتموند تصمیم ندارد که در بازار نقل و انتقالات تابستانی جیدون سانچو را دوباره به خدمت بکیرد.

پیام شوکه‌کننده دورتموند به ستاره بدشانس یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند تصمیم ندارد  جیدون سانچو را دوباره به خدمت بگیرد زیرا آن‌ها در حال حاضر جولین دورانویل 17 ساله شگفت انگیز را دارند و به جای آن توجه خود را به جذب وستون مک کنی معطوف کرده اند.

سانچو که دو سال پیش با مبلغ 85 میلیون یورو از دورتموند به منچستریونایتد پیوست، طبق شایعات دوباره به حضور در بوندسلیگا و به‌تن کردن پیراهن تیم سابقش نزدیک شده بود. با این حال، این وینگر در طول دوران حضورش در اولدترافورد برای ثبات تلاش کرده و این موضوع باعث شد دورتموند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی روی اهداف دیگری متمرکز باشد.

به گزارش بیلد، در نتیجه، دورتموند پس از تماشای پیشرفت مک کنی در سری A و لیگ برتر، توجه خود را به بازیکن آمریکایی معطوف کرده است. دورتموند همچنین به توانایی دورانویل در فصل آینده پس از قراردادی طولانی مدت در فصل گذشته، اطمینان دارد.

مک کنی اخیراً پس از یک انتقال قرضی شش ماهه در لیدز یونایتد، به یوونتوس بازگشت. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، گفته می‌شود مذاکرات دورتموند و مک کنی به خوبی پیش می‌رود. مک‌کنی در دوران حضورش در یووه عملکرد خوبی داشت، اما برای تثبیت جایگاهش در ترکیب اصلی تحت هدایت مکس آلگری تلاش زیادی می‌کرد.

1894906

همچنین تیم ایتالیایی به دنبال فروش بازیکنان در بازار نقل و انتقالات تابستانی است و در نتیجه می‌تواند راه خود را برای جدایی از مک‌کنی باز کند. مک‌کنی 96 بازی برای یوونتوس انجام داد، 13 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل داد. او مشتاق خواهد بود تا روند منظم‌تری را در یک تیم مطرح تضمین کند و دورتموند می‌تواند این فرصت را برای او فراهم کند.

دورتموند همچنین به توانایی دورانویل اطمینان دارد و معتقد است که این بازیکن جوان بیشتر از سانچو به آن‌ها کمک می‌کند. این بازیکن 17 ساله نماینده بلژیک در تیم زیر 19 ساله‌ها بوده و قبل از امضای قرارداد با تیم آلمانی، 10 بار برای تیم بزرگسالان اندرلخت به میدان رفته است.

او تابستان گذشته حتی 45 دقیقه مقابل وستهم بازی کرد. با پرورش در آکادمی مشهور اندرلخت - که بازیکنانی مانند کوین دی بروین، روملو لوکاکو، یوری تیلمانز، دریس مرتنز و ونسان کمپانی را معرفی کرده است - جای تعجب نیست که دورتموند امید زیادی به دورانویل داشته باشد.

1894905

دورانویل که به دلیل سرعت و دریبل‌های هیجان‌انگیزش به "بلیتز" ملقب شده است، انتظار می‌رود در فصل پیش رو تأثیرگذار باشد. ورود مک کنی به دورتموند و اعتماد باشگاه به دورانویل مانع از بازگشت سانچو به تیم آلمانی در تابستان خواهد شد. این خبر ضربه‌ای به سانچو خواهد بود زیرا او نتوانسته در یونایتد به جایگاه خوبی دست پیدا کند.

در مجموع سانچو 79 بار برای شیاطین سرخ بازی کرده و 12 گل به ثمر رسانده است. با این حال، این بازیکن 23 ساله همچنان در اولدترافورد رو به افت است. این بازیکن 23 ساله همچنین برای تثبیت جایگاه خود در ترکیب تیم ملی انگلیس تلاش کرده و آخرین حضور او در اردوهای ملی در اکتبر 2021 انجام شد.

علاوه بر این، یونایتد در تابستان امسال به دنبال خروج بازیکنان بزرگ است زیرا به دنبال جذب سرمایه بیشتر برای اریک تن هاخ است تا در بازار نقل و انتقالات خرج کند. بنابراین، آینده او در تیم لیگ برتری روی هوا باقی می ماند.

دیدگاه‌ها