کد خبر : 1948843 | 15 تیر 1402 ساعت 11:52 | 56.8K بازدید | 17 دیدگاه

درگیری ستاره سیتی با مدیران: باید به عربستان بروم

ریاض محرز، ستاره الجزایری، بر سر تصمیمش برای حضور در لیگ عربستان با مدیران منچسترسیتی درگیر شده است.

درگیری ستاره سیتی با مدیران: باید به عربستان بروم

به گزارش "ورزش سه"، تب حضور در فوتبال عربستان به واسطه پرداخت دستمزدهای هنگفت از سوی باشگاه‌های این کشور در بین بازیکنان حاضر در لیگ‌های اروپایی بالا گرفته است. 

بسیاری از بازیکنان سرشناس اروپایی مانند کریم بنزما، انگولو کانته و روبرتو فیرمینو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی راهی فوتبال عربستان شدند تا توجه فوتبال‌دوستان به این مسابقات جلب شود. 

حالا به نظر می‌رسد که حضور این تعداد از بازیکنان نام آشنا در فوتبال کشور باعث شده که محرز هم برای پیوستن به این لیگ وسوسه شود و با صندوق سرمایه‌گذاری عربستان در این زمینه به توافق برسد. 

1892139

اسپورت زون خبر داده که این بازیکن موافقت کرده که با دستمزد سالانه حدودا 25 میلیون یورویی راهی این لیگ شود اما به تایید منچسترسیتی برای این کار نیاز دارد چون قراردادش با این باشگاه تا ژوئن 2025 ادامه دارد. 

با وجود درگیری به وجود آمده بین آنها بر سر توافق برای انجام این انتقال، این مهاجم الجزایری همچنان رابطه خوبی با مدیران این باشگاه دارد و امیدوار است که این مسئله به صورت دوستانه حل شود چون تمایلی به اجبار برای ترک سیتی ندارد. 

فوت مرکاتو پیش از این مدعی شده بود که مقصد احتمالی محرز در لیگ عربستان، باشگاه الاهلی خواهد بود و او قراردادی دو ساله با این باشگاه امضا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها