کد خبر : 1948848 | 15 تیر 1402 ساعت 12:19 | 89.3K بازدید | 24 دیدگاه

برزیل یک اپسیلون تیم ملی ایران را امیدوار کرد

با پیروزی برزیل مقابل هلند اندک امیدهای ایران برای صعود به مرحله بعدی لیگ ملت‌ها حفظ شد.

برزیل یک اپسیلون تیم ملی ایران را امیدوار کرد

به گزارش "ورزش سه"، شش شکست در دو هفته ابتدایی لیگ ملت‌ها و فقط کسب دو پیروزی در ژاپن و هلند کار دست تیم ملی والیبال ایران داد و حالا شاگردان بهروز عطایی در آستانه ناکامی در رسیدن به مرحله نهایی مسابقات هستند.

امیدوار بودیم که با پیروزی مقابل فرانسه شانس‌های خود برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را حفظ کنیم اما این اتفاق رخ نداد که البته مشکلات تیم یعنی صادر نشدن ویزا برای بعضی بازیکنان و نبود سرمربی نیز در این امر بی‌تأثیر نبود.

با این وجود شکست مقابل فرانسه و از طرف دیگر پیروزی هلند در بازی اول خود باعث شد که تقریباً تمام امیدهای ایران برای رسیدن به مرحله نهایی ناامید شود اما همان اندک شانس باقی مانده برای زنده ماندن این رویا حفظ شد.

1894916

صبح امروز دو تیم برزیل و هلند در دومین بازی خود در هفته سوم رقابت‌ها به مصاف هم رفتند که در این مسابقه شاگردان رنان دال‌زاتو در برزیل موفق شدند به راحتی هرچه تمام تر در سه ست متوالی حریف خود را شکست دهند تا کورسوی امید ایران برای رسیدن به مرحله نهایی حفظ شود. هرچند که این فقط به هلند بستگی ندارد و نتایج تیم‌های دیگر نیز موثر خواهد بود و به طور کلی می‌توان گفت که نباید روی رسیدن به مرحله نهایی مسابقات حساب کنیم.

همچنین در دیگر بازی امروز صبح آمریکا موفق شد در سه ست متوالی کوبا را شکست دهد تا همچنان در تعقیب ژاپن باقی بماند.

دیدگاه‌ها