کد خبر : 1948866 | 15 تیر 1402 ساعت 13:17 | 11.9K بازدید | 3 دیدگاه

یوونتوس تا 14 جولای چشم روی هم نمی‌گذارد!

یوونتوس در انتظار تصمیم رسمی کمیته فرپلی مالی یوفا است تا مشخص شود فصل آینده در رقابت‌های اروپایی شرکت خواهد کرد یا خیر.

یوونتوس تا 14 جولای چشم روی هم نمی‌گذارد!

به گزارش "ورزش سه"، 8 روز آینده برای یوونتوس پر از اضطراب خواهد بود، زیرا آن‌ها در انتظار صدور حکم از سوی کمیته فرپلی مالی یوفا هستند.

در صفحه 12 روزنامه امروز گاتزتا دلو اسپورت، یادآوری شده که بیانکونری ها به دلیل افزایش هزینه نقل و انتقالات و جعل سرمایه واقعی در فصل گذشته مجرم شناخته شدند، چیزی که منجر به کسر 10 امتیاز در سری A شد.

سال گذشته، یوونتوس با یوفا در مورد فرپلی مالی - بر اساس ترازنامه های مشکوک - توافق کرد که باعث شد آنها توافقنامه ای امضا کنند و بخش کوچکی از جریمه 23 میلیون یورویی را پرداخت کنند، فقط حدود 3.5 میلیون یورو.

1894949

یوفا فصل گذشته اتفاقات خارج از زمین یوونتوس را زیر نظر داشت و تحقیقات رسمی در مورد این باشگاه را آغاز کرد، چیزی که ظاهراً منجر به مجازات بیشتر در فصل آینده خواهد شد.

یوونتوس احتمالا برای یک فصل از رقابت های اروپایی کنار گذاشته می‌شود و همچنین مجبور به پرداخت بقیه جریمه 23 میلیون یورویی می‌شود. انتظار می‌رود که این حکم قبل از 14 جولای صادر شود.

اگر این حکم قبل از تاریخ مذکور صادر نشود، مجازات به فصل 25-2024 موکول می شود، چیزی که ضرر اقتصادی بیشتری را برای بیانکونری به همراه خواهد داشت. باشگاهی که انتظار دارد فصل آینده به لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و آورده مالی بیشتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها