کد خبر : 1948922 | 15 تیر 1402 ساعت 17:15 | 28.9K بازدید | 11 دیدگاه

رسمی: خداحافظی کاپیتان محبوب با چلسی

سزار آسپیلیکوئتا تایید کرد بعد از 11 سال بازی در چلسی، از این تیم خواهد رفت تا پایان یک عصر رقم بخورد.

رسمی: خداحافظی کاپیتان محبوب با چلسی

به گزارش "ورزش سه"، آسپیلیکوئتا بعد از 11 سال بازی و بردن 9 جام مختلف با چلسی خداحافظی کرد. این مدافع اسپانیایی به عنوان یک اسطوره از باشگاه می‌رود؛ چرا که با تیم لندنی توانست لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام حذفی، جام اتحادیه، جام جهانی باشگاه‌ها و لیگ اروپا را فتح کند.

تاد بولی و بهداد اقبالی، مالکان چلسی در بیانیه‌ای مشترک گفتند: «سزار یک اثر ماندگار در چلسی برجا گذاشت، او یک مبارز، یک قهرمان و یک اسطوره وفادار چلسی است.

مربیان و هم‌تیمی‌های او در گذشته و حال به او اطمینان داشتند تا به عنوان کاپیتان الگو باشد. او بیرون و درون زمین کاملا بی‌نقص عمل کرده، چیزی که بابت آن قدردان هستیم. به همین دلیل، همیشه در استمفوردبریج از سزار استقبال خواهد شد.»

1895048

آسپیلیکوئتا هم در شبکه‌های اجتماعی با هواداران چلسی وداع کرد: «این سخت‌ترین نامه‌ای است که تاکنون مجبور بوده‌ام بنویسم. اما می‌خواستم خودم این را با شما به اشتراک بگذارم: بعد از 11 سال شگفت‌انگیز و بالا نگه داشتن پرچم آبی، زمانش رسیده تا از چلسی بروم.
کاپیتان شما، سزار آسپیلیکوئتا، یا همان دیو.»
انتظار می‌رود این مدافع با قراردادی دو ساله به اتلتیکو مادرید بپیوندد و از فصل آینده برای این تیم بازی کند.

چلسی بعد از نتایج ضعیف فصل گذشته، این تابستان دست به خانه‌تکانی بزرگی زده و تعداد زیادی از بازیکنانش را فروخته است و بعضی‌ها مثل آسپیلیکوئتا هم به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده‌اند.

دیدگاه‌ها