کد خبر : 1948925 | 15 تیر 1402 ساعت 17:36 | 30.2K بازدید | 8 دیدگاه

چشم و هم‌چشمی لیگ برتری: دردسر آرسنال برای چلسی!

برایتون برای فروش مویزس کایسدو بیش از 100 میلیون پوند درخواست کرده است؛ چون وستهم توانسته دکلان رایس را 105 میلیون پوند به آرسنال بفروشد.

چشم و هم‌چشمی لیگ برتری: دردسر آرسنال برای چلسی!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال آماده می‌شود تا 100 میلیون پوند بابت دکلان رایس به وستهم بپردازد. این رقم بنا بر عملکرد هافبک تیم ملی انگلیس تا پنج میلیون پوند افزایش خواهد داشت.

حالا قیمت دکلان رایس تبدیل به استاندارد جدیدی برای نقل و انتقال بازیکن شده و برایتون هم رقمی که برای فروش ستاره خود می‌خواهد را بالا برده است. به این ترتیب، چلسی که زیرنظر پوچتینو در حال پوست‌اندازی است، باید برای خرید کایسدو پول کلانی بپردازد.

این هافبک 21 ساله اکوادوری هم‌تراز با رایس سنجیده می‌شود، با این امتیاز که سه سال هم از او جوان‌تر است. به این ترتیب، برای فروش او دست‌کم اندازه دکلان رایس پول می‌خواهند.

1895059

چلسی در بازار نقل و انتقالات زمستانی رکورد گران‌ترین خرید تاریخ لیگ برتر را شکست و انزو فرناندز را در ازای 106 میلیون پوند از بنفیکا گرفت. حالا که انگولو کانته، ماتئو کواچیچ و روبن لوفتوس چیک رفته‌اند، کایسدو هدف اصلی آبی‌پوشان است تا در خط میانی زوج فرناندز شود.

برایتون در ژانویه دو پیشنهاد آرسنال را برای خرید کایسدو رد کرد که گفته می‌شود پیشنهاد دوم 70 میلیون پوند بوده است. این هافبک اکوادوری بعد از آن، قرارداد جدیدی با برایتون امضا کرد که او را تا سال 2027 به باشگاه متعهد می‌کند و بنابراین اهرم فشار در این جابجایی در اختیار این باشگاه جنوبی است.

چلسی در حالی به خرید کایسدو علاقه دارد که پل وینستنلی که قبلا برای برایتون کار می‌کرده، اکنون مدیر ترانسفر و استعدادیابی جهانی باشگاه شده است.   
برایتون سال 2021 کایسدو را در ازای پرداخت چهار میلیون پوند خرید.

دیدگاه‌ها