کد خبر : 1948926 | 15 تیر 1402 ساعت 17:34 | 33K بازدید | 26 دیدگاه

فنرباغچه اعلام کرد

جزئیات خرید بزرگ رئال از ترکیه: 20+10 میلیون یورو

باشگاه فنرباغچه در اطلاعیه‌‌ای از جزئیات قراردادش با رئال مادرید برای واگذاری آردا گولر به این باشگاه اسپانیایی پرده برداشت.

جزئیات خرید بزرگ رئال از ترکیه: 20+10 میلیون یورو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قطعی شدن انتقال آردا گولر، پدیده جوان فوتبال ترکیه، به رئال مادرید، باشگاه سابق او فنرباغچه در اطلاعیه‌ای به جزئیات توافقش با رئال مادرید برای انتقال گولر پرداخت.

بر اساس اعلام فنرباغچه این باشگاه از رئال مبلغ 20 میلیون یورو به عنوان مبلغ انتقال آردا گولر دریافت کرده، رئال به عنوان پاداش‌های وابسته به عملکرد ستاره ترک 10 میلیون یوروی دیگر هم پرداخت خواهد کرد. در قرارداد انتقال آردا گولر بند فروش مجدد هم وجود دارد و در صورتی که رئال او را به باشگاه ثالثی بفروشد 20 درصد از قرارداد به فنرباغچه تعلق خواهد گرفت.

1895061

فنرباغچه در این اطلاعیه نوشت: "باشگاه فنرباغچه و باشگاه رئال مادرید بر سر پرداخت 20میلیون یورو و فعال شدن بند فسخ قرارداد آردا گولر به توافق رسیدند. علاوه بر مبلغ انتقال، رئال مادرید به عنوان پاداش‌های وابسته به عملکرد فوتبالیست حداکثر 10 میلیون یورو به فنرباغچه پرداخت خواهد کرد. از این گذشته، اگر در آینده این فوتبالیست به باشگاهی ثالث فروخته شود، رئال مادرید از قرارداد انتقال آن زمان او 20 درصد از مبلغ قرارداد را به فنرباغچه پرداخت خواهد کرد".

1895060

رسانه‌های ترکیه ساعتی پیش اعلام کردند مراسم امضای رسمی قرارداد آردا گولر با رئال مادرید امشب برگزار شده و او فردا به صورت رسمی به هواداران رئال معرفی خواهد شد.

روزنامه فاناتیک اعلام کرد آردا گولر با یک هواپیمای اختصاصی از استانبول به مادرید پرواز کرده و امشب در دفتر باشگاه اسپانیایی قراردادش را امضا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها