کد خبر : 1948933 | 15 تیر 1402 ساعت 18:06 | 72.9K بازدید | 39 دیدگاه

پیشنهاد النصر به ستاره سیتی: هفته‌ای 33 میلیارد!

شبکه ESPN مدعی شد باشگاه عربستانی النصر برای راضی کردن برناردو سیلوا برای منتقل شدن به این باشگاه به او پیشنهاد دستمزدی نجومی داده است.

پیشنهاد النصر به ستاره سیتی: هفته‌ای 33 میلیارد!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه النصر که فصل گذشته با به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو آغازگر موج تلاش‌های فوتبال عربستان برای جذب ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال بود همچنان برای به خدمت گرفتن ستاره‌ها عطش دارد.

شبکه ESPN در گزارشی به نقل از منابع خود مدعی شد النصر که پیش‌تر تماس‌‌‌هایی با برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی داشت ولی از او جواب رد شنید، برای متقاعد کردن برناردو به او دستمزدی هنگفت پیشنهاد داده است: دستمزدی معادل 600 هزار یورو یا 33 میلیارد تومان در هفته!

برناردو سیلوا در حال حاضر در منچسترسیتی 200 هزار یورو در هفته دستمزد می‌گیرد. به این ترتیب عربستانی‌ها برای اینکه پیشنهادی به ستاره پرتغالی ارائه بدهند که رد کردنی نباشد دستمزد فعلی او در منچسترسیتی را 3 برابر کرده‌اند.

1895074

برناردو بعد از شش سال حضور در منچسترسیتی امسال تابستان قصد جدایی دارد تا ماجراجویی جدیدی را تجربه کند. ESPN می‌گوید از منابع نزدیک به ستاره پرتغالی دریافته که ترجیح او بازی کردن در اروپاست. اما شدت گرفتن انتقال ستاره‌های فوتبال اروپا به عربستان در روزهای گذشته و به عنوان مثال انتقال روبن نوس و کالیدو کولیبالی و البته دستمزد نجومی پیشنهادی النصر ممکن است تصمیم او را تغییر بدهد.

از قرارداد برناردو سیلوا با منچسترسیتی 2 سال دیگر باقی مانده و باشگاه انگلیسی برای صدور اجازه انتقال او از النصر خواهان مبلغی قابل توجه خواهد شد. اما با عطش سیری‌ناپذیر النصر برای به خدمت گرفتن هم‌تیمی رونالدو در تیم ملی پرتغال که چند ماه پیش جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر برده بعید است که این باشگاه عربستانی با پرداخت مبلغ مد نظر سیتی مشکلی داشته باشد.

دیدگاه‌ها