کد خبر : 1948948 | 15 تیر 1402 ساعت 19:38 | 79.9K بازدید | 21 دیدگاه

خشم زیاش از النصر: ولم کنید، دوباره تست نمی‌دهم!

حکیم زیاش که در تست‌های پزشکی باشگاه النصر رده شده بود دوباره در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت نمی‌کند و عطای پیوستن به النصر را به لقایش بخشیده است.

خشم زیاش از النصر: ولم کنید، دوباره تست نمی‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، حکیم زیاش، ستاره مراکشی، هفته پیش در تست‌های باشگاه عربستانی النصر شرکت کرد تا به عنوان یکی از خریدهای بزرگ زردپوشان عربستان به این تیم ملحق شود.

اما النصر اعلام کرد که زیاش نتوانسته با موفقیت تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد. این خبر برای ستاره مراکشی آنقدر تکان‌دهند بود که او با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی آمادگی‌اش را به رخ کشید و به النصر طعنه زد.

زیاش بر تصمیم خود برای ترک چلسی اصرار داشت و چلسی هم انتقال 20 میلیون یورویی او به النصر را گزینه‌ای مناسب می‌دانست.

1895107

امروز اما از عربستان خبر رسید که باشگاه النصر در تماس با حکیم زیاش به او اطلاع داده که پیشنهاد قبلی‌اش به او همچنان روی میز است. اما تنها شرط باشگاه عربستانی این است که او بار دیگر در تست‌های پزشکی شرکت کند.

النصر به زیاش اطلاع داده که در صورت موفقیت او در تست‌های پزشکی مجدد باشگاه با این ستاره مراکشی قراردادی 15 میلیون یورویی امضا خواهد کرد اما در صورت ناکامی مجدد دستمزدش دست‌کم به اندازه 40 درصد کمتر خواهد شد. به نظر می‌رسد النصر به دنبال بازیکنی است که در میدان به کارش بیاید و نه فقط در پوسترهای تبلیغاتی.

اما رسانه‌های عربستانی اعلام کردند که زیاش از این پیشنهاد النصر عصبانی است و به این باشگاه اعلام کرده که به هیچ وجه در تست پزشکی جدید شرکت نمی‌کند. زیاش همچنان خودش را کاملا آماده می‌داند و شرکت در تست پزشکی ثانویه را برای خودش تحقیرآمیز تلقی می‌کند.

دیدگاه‌ها