کد خبر : 1948962 | 15 تیر 1402 ساعت 21:37 | 30.6K بازدید | 1 دیدگاه

هشدار به ستاره دورتموند: مراقب اینستاگرام باش!

یک رسانه آلمانی فاش کرد که در قرارداد خرید جدید دورتموند، فلیکس انمچا، بندی عجیب و غریب درباره شرایط استفاده او از شبکه‌های اجتماعی وجود دارد.

هشدار به ستاره دورتموند: مراقب اینستاگرام باش!

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس انمچا در روزهای گذشته با قراردادی 30 میلیون یورویی از ولفسبورگ به بورسیا دورتموند پیوست.

این ستاره ملی‌پوش آلمانی قبلا به دلیل برخی فعالیت‌هایش در شبکه‌های اجتماعی جنجالی شده بود. امروز یک روزنامه آلمانی فاش کرد که به همین علت دورتموند در قرارداد انمچا بندی در ارتباط با نحوه استفاده او از شبکه‌های اجتماعی آورده که عجیب و غریب به نظر می‌رسد.

1895141

روزنامه ولفسبورگر آلگماینه زایتونگ نوشت دورتموند در قرارداد با فلیکس انمچا نوشته است که اگر او در اینستاگرام پستی منتشر کند که با ارزش‌های باشگاه دورتموند در تضاد باشد باشگاه می‌تواند او را یک میلیون یورو جریمه کند.

انمچا در گذشته پست‌هایی در اینستاگرامش منتشر کرد که بسیار جنجالی شد. منتقدین می‌گفتند پست‌های او نژادپرستانه و خارجی‌ستیزانه بوده است. این ستاره جدید دورتموند انتقادها را نپذیرفته و می‌گوید منتقدان برداشتی غیرواقعی از فعالیت‌های او در شبکه‌های اجتماعی دارند.

1895142

به علت همین سابقه بود که برخی هواداران دورتموند بعد از امضای قرارداد بین تیم‌شان و انمچا به تصمیم باشگاه اعتراض کردند. اما باشگاه دورتموند در مواجهه با انتقادها بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت انمچا مسیحی معتقدی است که به نژادپرستی یا خارجی‌ستیزی اعتقاد ندارد.

انمچا در مواجهه با انتقادها بدون اینکه رسما عذرخواهی کند گفت خود را مسیحی معتقدی می‌داند که همه مردم را دوست دارد. ستاره جدید زردپوشان از هواداران دورتموند خواست به او فرصت بدهند.

دیدگاه‌ها