کد خبر : 1949043 | 16 تیر 1402 ساعت 13:44 | 35.2K بازدید | 3 دیدگاه

تمدید ستاره آرژانتینی: لیگ برتر نه، فقط مورینیو!

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی رم، قصد دارد با رد پیشنهادهایش از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در ایتالیا بماند.

تمدید ستاره آرژانتینی: لیگ برتر نه، فقط مورینیو!

به گزارش "ورزش سه"، دیبالا پس از پایان قراردادش با یوونتوس در تابستان سال گذشته راهی رم شد و در اولین فصل حضورش در این تیم عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشت. 

این مهاجم 29 ساله موفق شد در 38 بازی با پیراهن این تیم به میدان برود، 18 گل برای آنها به ثمر برساند و هشت پاس گل نیز برای دیگر بازیکنان این تیم ارسال کند. 

این نمایش درخشان توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد که جدی‌ترین آنها چلسی بود. مدیران این باشگاه لندنی تماس‌هایی با نمایندگان این بازیکن داشتند تا شرایط به خدمت گرفتن او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی جویا شوند. 

1878781

کالچومرکاتو خبر داده که پاسخ دیبالا به این پیشنهاد منفی بوده و او قصد دارد همچنان به حضورش در رم ادامه دهد و از شرایطی که در این تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو دارد بسیار راضی است. 

گفته می‌شود که مدیر برنامه او در حال حاضر در رم و مشغول مذاکره برای تمدید قرارداد او با این باشگاه است. مدیران جالوروسی قصد دارند قراردادی با دستمزد بالاتر و با حذف بند فسخ فعلی به او پیشنهاد کنند. 

انتظار می‌رود که دیبالا با امضای قرارداد جدیدش سالانه شش میلیون یورو دستمزد قطعی بگیرد که با بند پاداش‌های در نظر گرفته شده تا هشت میلیون یورو هم اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها