کد خبر : 1949061 | 16 تیر 1402 ساعت 15:16 | 13.6K بازدید | 2 دیدگاه

آسپیلیکوئتا: به خاطر سیمئونه به اتلتیکو آمدم

سزار آسپیلیکوئتا به عنوان بازیکن جدید اتلتیکو مادرید معرفی شد و گفت صحبت با دیگو سیمئونه، مربی تیم او را قانع کرده به این باشگاه بپیوندد.

آسپیلیکوئتا: به خاطر سیمئونه به اتلتیکو آمدم

به گزارش "ورزش سه"، سزار آسپیلیکوئتا به عنوان شماره سه جدید اتلتیکو مادرید معرفی شد و گفت این باشگاه جاه‌طلبی لازم برای بردن لیگ قهرمانان را دارد. او همچنین ابراز امیدواری کرد سال‌های زیادی در مادرید بماند.

گزارشگر چرا مدت قراردادت کوتاه است؟
من 33 سالم است، انتظار قرارداد پنج ساله نداشتم. همچنین باید این مثال را بزنم که فصل قبل با چلسی قرارداد دو ساله بستم و حالا نظرم عوض شد. فکر می‌کنم این بهترین تصمیم ممکن بود و بقیه‌اش را باید با بازی‌هایت در زمین مسابقه به دست بیاوری. امیدوارم سال‌های زیادی اینجا بمانم چون معنایش این است که اوضاع خوب پیش رفته؛ اما مدت قرارداد مسئله حیاتی نیست.

گزارشگر چرا اتلتیکو را انتخاب کردی؟
شایعات زیادی درباره من وجود داشت که به این مسئله عادت ندارم. وقتی با مربی و آدم‌های باشگاه حرف زدم، احساس کردم که این بهترین گزینه برای من است و می‌توانم اینجا در خیلی چیزها نقش داشته باشم... دیده بودم که باشگاه چطور رشد کرده و واقعا می‌خواستم به اینجا بیایم.

1895311

گزارشگر آیا اتلتیکو می‌تواند برای اولین بار لیگ قهرمانان را ببرد؟
این سوال یک کمی زود است. جاه‌طلبی‌اش وجود دارد، همیشه باید دنبال حداکثر چیزها بود. نه گفتن به این سوال بی‌معنی است، اینکه مثلا بگویی از رسیدن به یک هشتم خوشحال می‌شویم، بی‌معنی است. لیگ قهرمانان یکی از بزرگترین دستاوردهای من است و امیدوارم 10 ماه دیگر هم در این باره حرف بزنیم.

گزارشگر نظرت راجع به ژوائو فلیکس چیست؟
ژوائو بازیکن اتلتیکو است. در چلسی پنج ماه با او در یک رختکن بودم و در کنار هم از چند ماه بازی خوب لذت بردیم، اگرچه نتایج آن چیزی که می‌خواستم نشد و حالا هر دوی ما اینجا هستیم.

دیدگاه‌ها