کد خبر : 1949095 | 16 تیر 1402 ساعت 17:42 | 74K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره رئال دلیل بازنشستگی‌اش را فاش کرد

گرت بیل فاش کرد سرسخت‌ترین مدافع راستی که جلوی او بازی کرده کیست؛ ضمن اینکه توضیح داد چرا در 33 سالگی بازنشسته شده است.

ستاره رئال دلیل بازنشستگی‌اش را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق تیم ملی ولز در ژانویه 2023 و بعد از جام جهانی قطر تصمیم گرفت کفش‌هایش را آویزان کند. گرت بیل در تیم لس‌آنجلس اف.سی به فوتبال خود خاتمه داد، اما روزهای خاطره‌انگیز حرفه‌اش در تاتنهام و رئال مادرید از یاد هواداران نرفته است.

او در مقطعی از حرفه‌اش ترسناک‌ترین مهاجم دنیا شناخته می‌شد و زمانی که در سال 2013 به رئال پیوست، لقب گران‌ترین خرید تاریخ را به خود اختصاص داد. به این ترتیب، بیل در طول حرفه‌اش جلوی مدافعان زیادی بازی کرد.

وقتی از او پرسیده شد که سخت‌ترین مدافع راستی که تا به حال جلویش بازی کرده کیست؟ پاسخ داد: «میکا ریچاردز بود. من یک کم از او سریع‌تر بودم ولی او ورزشکار بود، خیلی قوی و محکم بود.»

1895376

این ستاره ولزی در زمان حضورش در مادرید سه بار لالیگا و پنج بار لیگ قهرمانان را برد اما در سال‌های پایانی حضورش در این تیم با انتقادات زیادی روبرو شد و در نهایت پس از 13 بازی برای لس‌آنجلس کفش‌ها را آویخت.

او درباره این تصمیمش گفت: «من عشقم به فوتبال را از دست نداده‌ام، فقط احساس کردم به هر چیزی که می‌خواستم دست پیدا کرده‌ام. حسرتی هم ندارم. از حرفه‌ام خیلی راضی‌ام. در تیم ملی ولز هم می‌خواستم فرصت بدهم تا نسل بعدی فرصت حضور را پیدا کند. هنوز از بازی لذت می‌بردم ولی به جایی رسیدم که می‌خواستم وقت بیشتری را با خانواده‌ام بگذرانم. بچه‌هایم خیلی سریع دارند بزرگ می‌شوند و احساس می‌کردم خیلی چیزها را دارم از دست می‌دهم.»

دیدگاه‌ها