کد خبر : 1949116 | 16 تیر 1402 ساعت 21:11 | 67.4K بازدید | 4 دیدگاه

عجیب‌ترین رونمایی از پیراهن: وسط آکواریوم! (عکس)

باشگاه اسپانیایی اسپورتینگ گیخون برای رونمایی از پیراهن جدید خود از روشی عجیب استفاده کرد.

عجیب‌ترین رونمایی از پیراهن: وسط آکواریوم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اسپورتینگ گیخون که در لیگ دسته دوی اسپانیا، سگوندا دیویزیون، حضور دارد برای رونمایی از پیراهن اول فصل 24-2023 خود از روشی عجیب و نامتعارف استفاده کرد و خبرساز شد.

این باشگاه منطقه آستوریا برای رونمایی از پیراهن جدیدش آکواریوم بزرگ شهر گیخون را اجاره کرده و با استفاده از دو غواص از پیراهن خود در وسط آکواریوم رونمایی کرد.

دو غواص با تجهیزات کامل پیراهن جدید گیخون به رنگ‌های سفید و سرخ را به دست گرفته و مقابل یکی از پنجره‌های شیشه‌ای قرار گرفتند. درحالی‌که ماهی‌های آکواریوم همچنان در حال حرکت بودند و در تصاویر دیده می‌شدند، ویدیویی تهیه شد که باشگاه گیخون آن را به عنوان ویدیوی رسمی رونمایی از پیراهنش منتشر کرد.

1895428
1895427
1895429

پیراهن جدید باشگاه گیخون علاوه بر نحوه عجیب رونمایی‌اش به دلیل دیگری هم جنجالی است. با اینکه در سال‌های گذشته همیشه رنگ آبی رنگ غالب پیراهن‌های این تیم بود، اما پیران جدید به صورت راه‌راه سفید و قرمز طراحی شده است.

گیخون امیدوار است فصل آینده بتواند به لالیگا برگردد. مدیران باشگاه می‌گویند برنامه‌های قابل توجهی برای بازگشت به لالیگا طراحی کرده‌اند که اجرای آنها نیازمند تغییرات اساسی در باشگاه بوده است. ظاهرا این تغییرات اساسی از پیراهن اول تیم شروع شده است.

دیدگاه‌ها