کد خبر : 1949128 | 16 تیر 1402 ساعت 22:13 | 48.3K بازدید | 14 دیدگاه

تلاش خرید یونایتد برای به دست آوردن دل هواداران

میسون مونت، خرید جدید منچستریونایتد، امروز برای اولین بار در مجموعه کرینگتون با جام‌های قهرمانی شیاطین سرخ روبرو شد و واکنش جالبی داشت که مورد توجه هواداران قرار گرفت.

تلاش خرید یونایتد برای به دست آوردن دل هواداران

به گزارش "ورزش سه"، میسون مونت تا این لحظه بزرگترین خرید تابستانی منچستریونایتد بوده است. او بعد از امضای قراردادش در روزهای گذشته امروز برای اولین بار به مجموعه کارینگتون رفت تا با تیم جدیدش تمرین کند.

میسون مونت، که محصول آکادمی باشگاه چلسی است، وقتی از تصمیم خود برای ترک چلسی و پیوستن به منچستریونایتد پرده برداشت، خشم هواداران چلسی را برانگیخت. هواداران آبی به صفحه توییتر او حمله کردند و باعث بسته شدن موقت حساب توییتری‌اش شدند.

1895448

اما در نهایت توافق بین یونایتد و چلسی به دست آمد و میسون مونت از لندن راهی منچستر شد و پای قراردادش با شیاطین سرخ را امضا کرد. او پیراهن شماره 7 که یکی از مهم‌ترین پیراهن‌های تاریخ باشگاه است را به دست آورد تا مشخص شود یونایتد روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

میسون مونت امروز پیش از ورود به زمین چمن مجموعه کارینگتون در حالی که در محوطه نگهداری از افتخارات باشگاه حضور داشت از این فرصت برای اینکه توجه هواداران یونایتد را به خود جلب کند استفاده کرد.

او که به دیوارها و جام‌های قهرمانی متعدد شیاطین سرخ نگاه می‌کرد به دوربین منچستریونایتد گفت: "خیلی عالیه. واقعا کیف می‌کنم که اینها را می‌بینم. من هم چند تا از اینها می‌خواهم".

1895449

دیدگاه‌ها