کد خبر : 1949133 | 16 تیر 1402 ساعت 22:56 | 32.1K بازدید | 3 دیدگاه

شب شلوغ آبی‌پوشان خوزستانی؛

دومین خرید پورموسوی هم معرفی شد (عکس)

عقیل کعبی با عقد قراردادی رسمی در لیگ بیست و سوم با پیراهن استقلال خوزستان بازی خواهد کرد.

دومین خرید پورموسوی هم معرفی شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، کعبی از جمله بازیکنانی بود که در فصل منتهی به قهرمانی استقلال خوزستان یکی از بازیکنان این تیم بود و در بازی آخر لیگ پانزدهم در پایه‌گذار گل دوم تیمش شد، تا خاطره‌ای خوش از او در اردوی آبی‌پوشان خوزستانی به جا مانده باشد.
عقیل کعبی بازیکن خوزستانی اهل روستای شعیبیه است، که پس از 3 فصل حضور در استقلال خوزستان ادامه مسیر ورزشی خود را در نفت آبادان، مس رفسجان و نفت مسجد سلیمان سپری کرد و حالا او هم مانند محمد طیبی پس از چند سال دوری بار دیگر به تیم استقلال خوزستان بازگشته است.
عقیل کعبی که در ذهن اهالی به بازیکنی شوتزن معروف است، دو گل تماشایی را طی دو سه فصل اخیر با پیراهن طلایی پوشان آبادانی و نارنجی پوشان رفسنجانی به ثمر رسانده و حالا در شرایطی به تیم سابق خود بازگشته است، که در لیگ بیست و دوم روزهای بسیار سختی را در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پشت سر گذاشت و حواشی زیادی را از سر گذراند.

1895459

اولین خرید استقلال خوزستان که تمرینات خود را یک هفته پیش آغاز کرده، محمد طیبی بود و حالا بلافاصله در ساعات پایانی جمعه، 16 تیرماه، دومین خرید سیروس پورموسوی هم رونمایی شد، تا مشخص شود که این مربی توجه بسیاری به تقویت ساختار دفاعی تیمش برای حضور در لیگ برتر فصل آینده پس از چند سال غیبت آبی پوشان اهوازی در بالاترین سطح فوتبال ایران دارد.

دیدگاه‌ها