کد خبر : 1949161 | 17 تیر 1402 ساعت 08:14 | 117.5K بازدید | 34 دیدگاه

خودم هم به تیم ملی نقد دارم؛

ایشیکاوا و نیشیدا را در آمریکا از ایران گرفتند!

بهروز عطایی در واکنش به نقدها می‌گوید خودش هم به تیم ملی نقد دارد، اما حرف‌های احساسی را قبول نمی‌کند.

ایشیکاوا و نیشیدا را در آمریکا از ایران گرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران نتایج ناامیدکننده‌ای در این دوره از لیگ ملت‌ها داشته و از ده مسابقه ایران هشت شکست را تجربه کرده است‌. صبح جمعه ایران مقابل تیم آخر جدول، بلغارستان نیز ۳ بر ۲ شکست خورد تا بار دیگر انتقادها بسیار زیاد شود.

در هفته سوم بهروز عطایی و سه ستاره ایران ویزای آمریکا را دریافت نکردند و ایران با شرایط عجیبی به آمریکا رسید. رادیو ورزش گفت‌وگوی مفصلی با بهروز عطایی، سرمربی ایران، داشت که بخش اول آن مربوط به هفته سوم لیگ ملت‌ها و عدم موفقیت ایران در این تورنمنت بود که این مصاحبه را می‌خوانید:

*برای هفته سوم تمرینات ناقص داشتیم
ما برای تحلیل و برداشت درست از موضوعات باید اطلاعات وسیع از مجموعه داشته باشیم تا بتوانیم اظهار نظر دقیق و درست بکنیم. به ۳ تا از بازیکنان کلیدی خصوصا آقایان اسماعیل‌نژاد و وادی برای بازی در این مرحله ویزا ندادند و بعد از گذشت سه روز از اعزام به آمریکا مشخص شد این بازیکنان ریجکت شده‌اند و باید برگردند.  قبل از روز بازی مقابل فرانسه ویزای آقای ولی‌زاده رسید و ایشان هم یک ساعت قبل از بازی وارد محل برگزاری مسابقات شدند. مفهوم این اتفاقات تاثیر نامطلوبی است که بر تیم می‌گذارد. دو تا سه روز تیم در فرانکفورت آلمان و آمریکا تمرین ناقص داشت.

1852396

*نبود اسماعیل‌نژاد به ایران ضربه زد
ما با نبود بازیکنی مثل امین اسماعیل‌نژاد دچار چالش شدیم و آگاه بودیم که این اتفاق می‌افتد و افتاد. همان‌طور که شما نمی‌توانید تیم آمریکا را بدون اندرسون یا راسل، ژاپن را بدون ایشیکاوا و نیشیدا و تیم هلند را بدون نیمیر تصور کنید. ما بازیکنانمان را از دست دادیم.

*نقد را قبول می‌کنم، اما احساسات را نه!
ضمن اینکه من خودم نقد به تیم دارم. اما باید فضای نقادی را بشناسیم و بفهمیم. البته من معتقدم نقدهایی که توسط کارشناسان والیبال اتفاق افتاد برای ما قابل پذیرش است و جزء نقدهایی است که می‌توان با تأمل به آن نگاه کرد، روی آن فکر کرد و بر اساس آن چالش‌ها و سختی‌ها را مدیریت کرد و به حداقل رساند. اما ما به حرف‌های احساسی خیلی توجه نمی‌کنیم. حرف‌هایی است که یک آدم عادی می‌زند و جای مانور و فکر ندارد.

*ایران راه بردن را گم کرده است
در مجموع اتفاقی که افتاد ما در تورنومنت لیگ ملت‌های امسال عملکرد خوبی نداشتیم. این یک واقعیت انکارناپذير است. توقع خودمان این بود که در هر هفته بتوانیم به ۲ برد برسیم که متاسفانه در مسابقات هفته اول با بدشانسی این اتفاق نیفتاد. در هفته دوم و تا به الان نیز این اتفاق نیفتاد. الان احساس من این است که تیم به نوعی راه بردن را گم کرده است‌.

دیدگاه‌ها