کد خبر : 1949211 | 17 تیر 1402 ساعت 12:11 | 28.6K بازدید | 6 دیدگاه

زهیوی دوباره با پیراهن آبی و امیدوار به آینده؛

پورموسوی، ستاره قهرمانی دراماتیک را بازگرداند (عکس)

مهاجم کلیدی استقلال در مسیر قهرمانی لیگ پانزدهم بار دیگر با تصمیم سیروس پورموسوی به جمع آبی‌پوشان خوزستان بازگشت.

پورموسوی، ستاره قهرمانی دراماتیک را بازگرداند (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، رحیم زهیوی در شرایطی بار دیگر به استقلال خوزستان بازگشته، که در فصل منتهی به قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ پانزدهم یکی از موثرترین نفرات تیمش بود و به واسطه همین عملکرد پس از قهرمانی با آبی‌پوشان شهر اهواز به فوتبال قطر رفت و به عضویت الشحانیه درآمد.

زهیوی البته پس از قهرمانی با استقلال خوزستان و انتقال به قطر خیلی خوش شانس نبود و مصدومیت رباط صلیبی حسابی او را برای ارائه عملکردی که از او انتظار می‌رفت به دردسر انداخت، تا در تیم‌هایی چون نفت تهران، فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان، سپاهان، ذوب آهن و مس رفسنجان نتواند همان مهاجم زهرداری باشد که در لیگ پانزدهم نشان داده بود. 

با این حال زهیوی فصل گذشته در ترکیب تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در لیگ دسته اول عملکرد قابل قبولی داشت و بارقه‌هایی از مهارت روزهای اوج خود را به تصویر کشید، تا سیروس پورموسوی که در سال قهرمانی استقلال خوزستان دستیار عبدالله ویسی بود، بار دیگر برای در اختیار داشتن زهیوی دست به کار شود و این مهاجم را به عنوان چهارمین خرید تیمش مطرح کند. 

گفتنی است شب گذشته نیز مدیران باشگاه استقلال خوزستان از محمد طیبی، عقیل کعبی و فرزین گروسیان به عنوان سه خرید ابتدایی خود برای حضور قدرتمندانه در لیگ بیست و سوم رونمایی کرده بودند.

روزهای شلوغ باشگاه استقلال خوزستان ادامه دارد و امروز نیز خریدهای دیگری از سوی روابط عمومی این باشگاه خوزستانی معرفی خواهند شد.

1895573

دیدگاه‌ها