کد خبر : 1949212 | 17 تیر 1402 ساعت 11:59 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

ناراحتی دروازه‌بان میلان: می‌خواستم مهاجم باشم!

مایک مانیان، دروازه‌بان میلان، در انتظار چالش‌های جدیدی است که در فصل 24-2023 پیش رو دارد.

ناراحتی دروازه‌بان میلان: می‌خواستم مهاجم باشم!

به گزارش "ورزش سه"، مانیان فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی میلان در رقابت‌های سری آ و لیگ قهرمانان بود و نمایش درخشانی را از خود ارائه کرد.

درخشش او باعث شد که چند باشگاه به دنبال جذبش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشند، اما این بازیکن در نهایت در جمع بازیکنان روسونری ماندنی شد تا نگرانی هواداران این تیم کمی کمتر شود. 

جدایی بعضی از بازیکنان مانند ساندرو تونالی که با قراردادی به ارزش 80 میلیون یورو راهی نیوکسل شد، باعث شده که هراس از احتمال افت میلان در فصل جدید افزایش پیدا کند، اما مانیان از این بابت نگران نیست.

او در گفت‌وگو با اسپورت ویک در این باره اظهار داشت: «هرگز نگران نیستم. چالش‌ها و آزمایش‌های جدیدی را پیش رو داریم. این چیزی است که دوست دارم و منتظر آن هستم.»

1876188

این بازیکن با اشاره به نقش خودش در ترکیب میلان گفت: «برای من مهم است که فراتر از نقشی که دارم عمل کنم. نقش من صرفا به حضور در محوطه جریمه محدود نمی‌شود، من بسیار با هم‌تیمی‌هایم صحبت می‌کنم تا بتوانم حرکات حریف را پیش‌بینی کنم.

این روحیه‌ای است که همیشه داشتم، چون باور دارم که چنین چیزی می‌تواند بسیار به سود این تیم تمام شود. اگر بازی خوبی انجام دهم اما تیم ببازد، هرگز از خودم راضی نخواهم بود.»

مانیان درباره انتخاب این پست در زمین فوتبال اضافه کرد: «من مهاجم یا شماره 10 بودم، هرگز نمی‌خواستم در دروازه باشم. اتفاقی در این پست قرار گرفتم و مربی آکادمی فوتبال ملی فرانسه تصمیم گرفت که دروازه‌بان باشم اما همیشه دوست دارم جلوتر بیایم و در زمین بازی کنم.»

دیدگاه‌ها