کد خبر : 1949228 | 17 تیر 1402 ساعت 13:15 | 55.8K بازدید | 8 دیدگاه

خبر بد یوفا برای شیاطین سرخ

خرید امباپه برای غول انگلیسی غیرممکن شد

اگر مالکیت باشگاه منچستریونایتد به قطری‌ها برسد (که شانسش بسیار بالاست)، پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه از لحاظ قانونی ممکن نخواهد بود.

خرید امباپه برای غول انگلیسی غیرممکن شد

به گزارش "ورزش سه"، بحث مالکیت مشترک باشگاه‌های اروپایی و تضاد منافعی که حضور این باشگاه‌ها در یک رقابت به وجود می‌آورد در اروپا داغ شده است.

با اینکه فیفا در گذشته موضعی علیه حضور همزمان چنین باشگاه‌هایی در رقابت‌های اروپایی گرفته بود، اما دیروز اعلام کرد حضور این باشگاه‌ها به صورت همزمان در رقابت‌های اروپایی بدون مانع است.

1895597

تیم‌هایی که در حال حاضر در اروپا مالکان مشترک دارند عبارتند از استون ویلا-ویتوریا گیمارش، برایتون-یونیون سنت ژیلوا، میلان-تولوز. بر اساس این تصمیم یوفا، این تیم‌ها فصل آینده بدون مشکل می‌توانند به صورت همزمان در یک رقابت اروپایی شرکت کنند. شرایط برای باشگاه منچستریونایتد و پی اس جی نیز مشابه خواهد بود.

با توجه به اینکه مالکیت باشگاه پاری سن ژرمن در اختیار قطر است، رسانه‌های انگلیسی مدعی بودند که در صورت خرید منچستریونایتد توسط یک سرمایه‌گذار قطری، با توجه به اینکه او وابسته به صندوق سرمایه‌گذاری قطر و حکومت این کشور است، بین پی‌اس‌جی و یونایتد تضاد منافع پیش می‌آید و این دو نمی‌توانند همزمان در لیگ قهرمانان شرکت کنند.

1895368

با این حال طبق اعلام یوفا این تیم‌ها نمی‌توانند از یکدیگر بازیکن بخرند یا قرض بدهند. طبق گزارش نشریه سان، به این ترتیب اگر گروه قطری طبق پیش‌بینی‌ها مالک جدید باشگاه منچستریونایتد شود، شیاطین سرخ نمی‌توانند از پی اس جی بازیکن جذب کنند و به در واقع احتمال پیوستن کیلیان امباپه به یونایتد صفر خواهد شد.
آینده امباپه همچنان مبهم است و او تا 11 روز دیگر وقت دارد یا با پی اس جی تمدید کند یا راهی باشگاهی دیگر شود. رئال همچنان جدی‌ترین باشگاه خواهان امباپه است.

1895596

دیدگاه‌ها