کد خبر : 1949276 | 17 تیر 1402 ساعت 15:19 | 34.2K بازدید | 12 دیدگاه

به احترام هواداران: چلسی قید اسپانسر را زد

چلسی دوشنبه از پیراهن جدیدش برای فصل آینده رونمایی می‌کند. روی این پیراهن جای اسپانسر تیم خالی خواهد بود.

به احترام هواداران: چلسی قید اسپانسر را زد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد چلسی با اسپانسر اصلی‌اش که "3" است، تمام شده و این باشگاه به دنبال یک اسپانسر جدید برای پیراهنش می‌گردد. آنها قصد داشتند شرکت پارامونت را روی پیراهن خود تبلیغ کنند که با مخالفت لیگ برتر روبرو شدند و به این ترتیب این فرصت از دست رفت.

هم‌چنین با یک شرکت شرط‌بندی به توافق رسیدند که مخالفت شدید هواداران را به دنبال داشت و به این ترتیب، مدیران باشگاه تصمیم گرفتند اسم این شرکت را روی پیراهن تیم نزنند. هواداران معتقدند، تبلیغ یک سایت شرط‌بندی روی پیراهن تیم، عادی‌سازی قمار است و پیام بدی، به ویژه برای کودکان، ارسال می‌کند.

در حالی که مذاکره با شرکت‌های دیگر ادامه دارد، روسای باشگاه به این نتیجه رسیده‌اند که تاخیر در رونمایی از پیراهن تیم دیگر جایز نیست و تصمیم گرفته‌اند از پیراهن تیم بدون نام اسپانسر رونمایی کنند.

این اتفاق نظیر ندارد که یکی از شش باشگاه بزرگ انگلیس موقع رونمایی از پیراهن جدیدش، اسپانسر اصلی نداشته باشد. این در حالی است که شبکه تلویزیونی پارامونت با باشگاه لندنی به توافق رسیده بود، اما مدیران لیگ برتر احساس کردند تبلیغ یک شبکه تلویزیونی می‌تواند شرکت‌های تلویزیونی که حق پخش بازی‌ها را خریده‌اند و مسابقات را پخش می‌کنند، ناراحت کند و به این دلیل به چلسی مجوز امضای قرارداد با پارامونت را ندادند.

1895683

دیدگاه‌ها