کد خبر : 1949299 | 17 تیر 1402 ساعت 16:34 | 33.4K بازدید | 4 دیدگاه

احتمال جدایی ستاره لالیگایی از حریف تراکتور

احتمال جدایی پاکو آلکاسر از شارجه در بازار نقل و انتقالاتی وجود دارد.

احتمال جدایی ستاره لالیگایی از حریف تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم‌های اماراتی برای شروع یک فصل پرقدرت خود را آماده می‌کنند و درگیر جذب بازیکنان جدید هستند، روزنامه الخلیج امارات نوشت که احتمال جدایی پاکو آلکاسر از شارجه زیاد است.

آلکاسر که فصل قبل از ویارئال راهی شارجه امارات شده بود، سابقه بازی برای بارسلونا، دورتموند و والنسیا را نیز در کارنامه دارد. او توانست با شارجه قهرمانی جام حذفی و سوپرجام را کسب کند و طی 34 مسابقه، موفق به زدن 9 گل شده و 10 بار نیز پاس گل بدهد.

با این حال، روزنامه الخلیج نوشته است که برخی معتقدند شارجه به یک مهاجم خارجی هم نیاز دارد و با توجه به اطلاعات به دست آمده، پس از کاستاس مانولاس، حالا دومین کاندیدای جدایی ممکن است پاکو آلکاسر اسپانیایی باشد.

1895711

الخلیج در ادامه گزارش خود آورده است باشگاه شارجه در حال بررسی تمامی شرایط موجود است، زیرا این تیم اجباری برای تغییر در خط حمله خود ندارد، بخصوص اینکه آلکاسر فصل خوبی را سپری کرد، اما اگر این تیم بتواند در بازار با گزینه خوبی به توافق برسد، احتمال جدایی بازیکن اسپانیایی وجود دارد.

تیم فوتبال الشارجه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف باشوندارا کینگز برود و در صورت پیروزی، در دور دوم و برای صعود به مرحله گروهی، باید به مصاف تراکتور ایران برود.

دیدگاه‌ها