کد خبر : 1949310 | 18 تیر 1402 ساعت 02:46 | 28.8K بازدید | 9 دیدگاه

سیمئونه در فکر تمدید با اتلتیکو

پاسخ منفی مربی مشهور به پیشنهاد عربستانی‌ها

در باشگاه اتلتیکو بابت پیشنهاد هنگفت الاهلی عربستان به دیگو سیمئونه نگران نیستند چرا که این مربی در آرامش به فکر تمدید قراردادش است.

پاسخ منفی مربی مشهور به پیشنهاد عربستانی‌ها

به گزارش "ورزش سه، از زمانی که مارکا بعدازظهر جمعه فاش کرد که الاهلی عربستان سعی دارد سیمئونه را با یک پیشنهاد سرگیجه‌آور اغوا کند، این خبر بازتابی گسترده در رسانه های اسپانیا و دیگر نقاط دنیا داشت، با این حال، در اتلتیکو مادرید، آنها آرام هستند: «دیگو سیمئونه رهبر ماست و با او چیزی کم نداریم». 

1895726

شرایط در اتلتیکو آرام تر از چیزی است که تصور می شد و مدیران باشگاه اطمینان دارند که با ال‌چولو فصل را شروع خواهند کرد و به اتمام نیز خواهند رساند. مربی آرژانتینی از دسامبر 2011 هدایت اتلتیکو را برعهده دارد و مردی است که به قولش وفادار می ماند.
البته قابل درک است که کشوری که می‌خواهد لیگ خود را با ارقامی نجومی و جمع کردن ستاره‌های فوتبال تقویت کند، به مربی معتبری مثل سیمئونه نیز توجه کند. علاوه بر این، اگرچه در دیداری که یک ماه پیش بین مربی، میگل آنخل خیل مارین (مدیرعامل) و آندره‌آ برتا برگزار شد، بحث تمدید قرارداد مطرح نشد اما همه طرف‌ها در هماهنگی خوبی هستند و احتمال تمدید سیمئونه تا چند هفته آینده دور از ذهن نیست.

1878269

ال چولو نیز به نوبه خود تغییری در زندگی روزمره خود ایجاد نکرده  و مثل همیشه قرار است از دو روز دیگر در اولین تمرین پیش فصل، پرتلاش و پرانرژی حاضر شود.

دیدگاه‌ها