کد خبر : 1949331 | 17 تیر 1402 ساعت 18:52 | 293.2K بازدید | 205 دیدگاه

کنعانی به اردوگاه سرخ بازگشت

رسمی شد: شکار پرسپولیس از لیگ ستارگان!

حسین کنعانی زادگان پس از دو فصل دوری از پرسپولیس به اردوگاه سرخ بازگشت.

رسمی شد: شکار پرسپولیس از لیگ ستارگان!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود با نظر یحیی گل‌محمدی، مدافع سابق خود را که در دو فصل اخیر در لیگ ستارگان قطر توپ می‌زد، به اردوگاه سرخ بازگرداند.

ویدئو: 305051

جالب اینکه این سومین مقطع حضور کنعانی در پرسپولیس به حساب می‌آید. او در نیم فصل ۱۳۹۰ به تیم اصلی پرسپولیس پیوست و سپس برای گذراندن سربازی به عضویت باشگاه ملوان درآمد. او پس از گذراندن خدمت سربازی، حضوری کوتاه و ناموفق در استقلال تهران داشت و بعد از آن در سایپا و ماشین‌سازی توپ زد.

او بار دیگر در لیگ نوزدهم به پرسپولیس پیوست و در شرایطی که ابتدا به دلیل حضورش در استقلال هجمه زیادی را تحمل می‌کرد، کم‌کم در طول دو فصل، پیشرفت بسیار بالایی کرد و به مدافع فیکس پرسپولیس تبدیل شد و توانست با تاثیرگذاری در قلب خط دفاعی سرخ‌ها محبوبیت خود را افزایش دهد و به دو قهرمانی متوالی در تیم یحیی دست پیدا کند.

1895763

کنعانی در دو فصل اخیر برای الاهلی قطر در لیگ ستارگان بازی می‌کرد و طی ۴۱ مسابقه ۷ گل برای این تیم به ثمر رساند. او در شرایطی به پرسپولیس برگشته که گفته می‌شد پیشنهاداتی از سپاهان و تراکتور دارد اما تصمیم گرفت به اردوگاه سرخ بازگردد.

حسین کنعانی‌زادگان بعد از شهاب زاهدی و مسعود ریگی به عنوان سومین خرید تابستانی پرسپولیس معرفی شد.

البته کنعانی کار ساده‌ای در پرسپولیس ندارد چرا که مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی، زوج موفق خط دفاعی فصل گذشته سرخ‌ها در این تیم باقی مانده‌اند و همچنین نفراتی چون فرشاد فرجی و علی نعمتی نیز در اسکواد یحیی برای خط دفاع دیده می‌شوند.

1895764

کنعانی در میان استقبال هواداران با خودروی لوکس خود در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و پس از دقایقی سایت این باشگاه خبر از توافق رسمی با محمدحسین کنعانی‌زادگان داد‌.

ویدئو: 305049

دیدگاه‌ها