کد خبر : 1949347 | 17 تیر 1402 ساعت 20:58 | 52.2K بازدید | 4 دیدگاه

جنجال بزرگ در فینال زیر 21سال اروپا (عکس)

در جریان فینال رقابت‌های زیر 21سال اروپا بین انگلیس و اسپانیا بین نیمکت‌های دو تیم درگیری شدیدی رخ داد که به اخراج اشلی کول از مربیان انگلیس منجر شد.

جنجال بزرگ در فینال زیر 21سال اروپا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فینال رقابتهای فوتبال زیر 21سال اروپا که امشب در حال برگزاری است به جنجال کشیده شد و نیمکت‌های دو تیم با هم درگیری شدیدی پیدا کردند. 
کمی قبل از به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه در نیمه اول، در حالیکه دو تیم با تساوی 0-0 به کارشان ادامه می‌دادند سه‌شیرهای جوان به گل رسیدند. انگلیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و ضربه ارسالی توسط کول پالمر توسط کرتیس جونز وارد دروازه اسپانیا شد. 
به نظر می‌رسد شادی بازیکنان و به خصوص نیمکت تیم ملی انگلیس، اسپانیایی‌ها را عصبانی کرده بود. چرا که ناگهان همه افراد حاضر روی نیمکت اسپانیا با عصبانیت به سمت نیمکت انگلیس حمله‌ور شدند. این در حالی بود که گل انگلیس توسط VAR در حال بررسی بود. دعوا به داخل زمین کشیده بود و بازیکنان و نیمکت‌های دو تیم درگیری فیزیکی شدیدی پیدا کردند. 

1895784
1895785

داور در میانه این دعواها لوی کولویل، بازیکن جوان چلسی و تیم ملی زیر 21سال انگلیس، را با کارت زرد جریمه کرد. اما او به سمت کادر فنی دو تیم رفت و به اشلی کول که از مربیان انگلیس است و همچنین یکی از اعضای کادر فنی اسپانیا کارت قرمز نشان داد و از زمین اخراج‌شان کرد. 
رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند دعوا به درون زمین خلاصه نشد و زمانی که با سوت پایان نیمه اول دو تیم در حال ترک زمین بودند در تونل ورزشگاه هم به جان هم افتادند.

دیدگاه‌ها