کد خبر : 1949379 | 17 تیر 1402 ساعت 23:45 | 90.5K بازدید | 14 دیدگاه

عامل قهرمانی پرسپولیس در استقلال خوزستان!

علیرضا خوشکفا مدافع اندیمشکی که سابقه قهرمانی با ملوان بندر انزلی در لیگ دسته اول را دارد با نظر پورموسوی به جمع آبی پوشان دیار کارون پیوست.

عامل قهرمانی پرسپولیس در استقلال خوزستان!

به گزارش "ورزش‌سه"، خوشکفا که محصول باشگاه فولاد خوزستان است، ادامه مسیر ورزشی خود را با چوکای تالش ادامه داد و با این تیم طعم قهرمانی در لیگ دو را چشید و به لیگ یک صعود کرد.
خوشکفا در ادامه مسیر حرفه‌ای خود با رفتن به ملوان بندر انزلی و قهرمانی در رقابت های لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد، تا در دو سه سال اخیر عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته باشد.

1895840

این مدافع جوان اندیمشکی حالا پس از یک فصل حضور در لیگ برتر و در حالی که یکی از بازیکنان کلیدی ملوان در فصل گذشته بود، در دقایق پایانی شنبه ١٧ تیرماه به عنوان چهارمین خرید سیروس پورموسوی برای تقویت استقلال خوزستان معرفی شد.

1895845
خوش‌کفا فصل گذشته با پاس گل سرنوشت‌سازی که در دقایق پایانی دیدار برابر سپاهان برای سهیل فداکار مهاجم ملوان در ورزشگاه نقش جهان مهیا کرد، نامش را به عنوان یکی از تعیین‌کننده‌ترین بازیکنان فصل مطرح کرد و در نهایت با اتکا به همین گل و فرصت سوزی بزرگ سپاهان مقابل ملوان بود که پرسپولیس قهرمان مسابقات شد.

محمد طیبی، عقیل کعبی، فرزین گروسیان و رحیم زهیوی چهار ورودی استقلال خوزستان پیش از اعلام خبر جذب خوشکفا به شمار می‌روند.

گفتنی است خوزستانی‌ها در ٢۴ ساعت گذشته در بازار بسیار فعال بوده‌اند و با چند بازیکن فصل گذشته خود هم تمدید کرده‌اند.

دیدگاه‌ها