کد خبر : 1949388 | 18 تیر 1402 ساعت 06:46 | 50.2K بازدید | 5 دیدگاه

تصویری منحصربفرد از دو آقای گل سابق لیگ(عکس)

بعد از گذشت چهار سال از دیدار دو آقای گل سابق، این دو مهاجم سرشناس سرنوشت های متفاوتی پیدا کردند.

تصویری منحصربفرد از دو آقای گل سابق لیگ(عکس)

به گزارش"ورزش سه" شهریار مغانلو آقای گل لیگ بیست و دوم و شیخ دیاباته آقای گل لیگ نوزدهم در فصل آینده فوتبال ایران شرایط متفاوتی خواهند داشت. مغانلو با کفش طلای لیگ گذشته مسابقات را با سپاهان آغاز خواهد کرد اما شیخ دیاباته بعد از فصلی کابوس وار با پرسپولیس به نظر فوتبال ایران را برای همیشه ترک کرده باشد.  
بهترین فصل مهاجم اهل مالی در فوتبال ایران در اولین فصل حضورش رقم خورد. او که توسط آندره آ استراماچونی به استقلال آمد در این فصل با 15 گل به مقام آقای گلی دست پیدا کرد. یک موفقیت جالب اما عجیب چرا که تا مدتها کفش طلای مربوط به آقای گلی اش را نگرفته بود. جالب است که در آن سال شهریار مغانلو که در پیکان بازی می کرد با 13 گل در رده دوم بهترین گلزنان و پایین تر از شیخ قرار گرفت. در این فصل رقابت گلزنان در لیگ ایران نسبتا جدی بود و علی علیپور از پرسپولیس وعیسی آل کثیر از نفت آبادان توانستند 12 گل به ثمر برسانند. 
اما عکسی که از  شیخ دیاباته و شهریار مغانلو می بینید مربوط به بازی برگشت لیگ نوزدهم دو تیم استقلال و پیکان است که درورزشگاه آزادی برگزار شد. شیخ دیاباته تازه اولین فصلش را در لیگ برتر سپری می کردو شهریار بعد از دو فصل حضور در ملوان به خاطر خدمت سربازی تازه در این فصل به پیکان تیم خودش بازگشته بود. در این مسابقه که با نتیجه یک،یک به پایان رسید هیچکدام از این دو ستاره موفق به گلزنی نشدند. در این بازی ابتدا فراز امامعلی برای پیکان گل زد و سپس مهدی قائدی بازی را به تساوی کشاند. در این بازی فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال می نشست و عبدالله ویسی هم هدایت پیکان را به عهده داشت.

1895854

دیدگاه‌ها